fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!

Nu kör vi en summering av året som gått. Tack alla fina som finns i mitt liv!

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Körde på både vildsvin och  grävling och kvaddade bilen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga.

3. Fick någon du känner barn?
Ja, Sandra och Mattias.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej… tack o lov…

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Spanien.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Kontroll över mitt godisätande! En inkomst……

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Inga större händelser i år….

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag kommit vissa av mina vänner riktigt nära.

9. Vilket var ditt största misstag?
Jag har nog gjort flera i år….

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Säker något simpelt som jag använder dagligen.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Nya köket.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att skruttbilen gick igenom besiktningen. Mallorca-resan.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka, förkylning, öroninflammation, urinvägsinfektion. That´s it!

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Skaka rumpa med Sean Banan.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Både bättre och sämre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mina fina ungar.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Facebook!

18. Hur var din julafton?

Lagom.

19. Blev du kär?
Vänskapligt kär.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Ullared.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag hatar ingen, men jag tycker illa om vissa människor.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Ehhh… ingen.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Alison Krauss.

24. Önskade du dig något som du fick?
Bättre kommunikation med min man.

25. Önskade du dig något du inte fick?
En KitchenAid.

26. Vilken var årets bästa film?
Har inte lagt så mycket tid på sånt…

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade en mysig dag i Halmstad med familjen.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Ryan, Maja, Tatti och Carry.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm.

30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familjen.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alltid David Duchovny.

32. Vem saknade du?
Alldeles för många… mamma och pappa.

33. Vilken var din bästa månad?
Juni, för då var vi tillsammans alla som mest.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Projekt jag tröttande på.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag kommer inte längre vara student utan färdig sjuksköterska. Kanske nytt boende och nytt jobb. Jag kommer ha ett skolbarn.

 

Tack för i år! Kramar Lina!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hoppas att du får ett ännu bättre år 2011! Gott Nytt År!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att ditt 2011 blir riktigt bra.
Kramar Ullis