måndag 20 april 2009

De senaste dagarna i vårvärmen...

        Mycket på gång, vi har hunnit med påskfirande, Ullared, cykelturer till skogen, möhippat/svensexat... Ja det har varit så mycket att jag glömde bort att dagiset var stängt idag. Drog upp ungarna vid halv sex och åkte till dagiset för att inse att det inte var nån där (pinsamt!). Det var bara att vända o köra hem igen, väcka maken som jobbat natt och dra till praktiken.  Nåja, dagen blev rätt lyckad ändå...

P4110132

P4110143P4110145P4140148

Möhippan/svensexan var riktigt lyckade. Jag tror vi hade lika kul som det blivande brudparet :) Blev tyvärr inte så många kort på bruden eftersom maken hade kameran... Jag och bruden mötte upp killarna på kvällen och fy vad vi ägde dansgolvet! Haha, längesedan jag skrattat så mycket. Tack för en störtskön dag/kväll! Laserdome var sjukt kul, det kommer jag göra snart igen!

P4180157P4180170P4180173

 

Självklart är ju livet en fest nu när våren har kommit, vi njuter och är ute hela tiden (även på praktiken blir det några stunder på ballen (balkongen) för att piggna till i solen.

På lördag fyller lilla E två år. Känner att jag inte hunnit fundera så mycket över det heller, maken beodrade mig att välja vad "jag" ville ha så han kunde starta igång storbaket ;)

Puss, kram och god natt!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att höra ifrån dig!
Vissa perioder i livet känns det som om det är saker varje dag, både roliga saker och måsten. Allt kommer på en gång och sedan händer det ingenting på långa perioder.
Hoppas att du trivs på din praktik!
Kram

Anonym sa...

Aaah!! Det låter som att det var en prima kväll. :P Synd att jag jobbade... :( jaja, inget att göra åt nu. :P Nu är det ju bröllopet att se fram emot istället. :P
Ha det gött stumpan. :) Kram!!

Anna sa...

vilka fina bilder och vad lika dina tjejer börjar bli. kram anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis i förskott till tvååringen:) Tänk vad tiden går fort!

Kram Annica

Fia sa...

Åh vad fina flickorna är!
Hur har ni det?
Tänker på er. Massa.
Love.

Huset på backen sa...

Ni verkar ha haft trevligt.
Härligt med gröna utebilder
ha en skön söndag!