torsdag 9 april 2009

Vår lilla påskakärring...

Nu äntligen är man lite ledig. Det har varit full rulle på praktiken och halva tiden har redan gått. Bättre ställe kan man nog inte va på och vårt upplägg skiljer sig lite från vanliga praktikplatser vilket är toppen, jag har så kul! :)

Idag skulle ju min lilla kärring till Blåkulla och jag hade gärna följt med om det inte vore för det där ULVE-mötet.... Katten hittade hon men kvasten verkade ha kommit bort. Men lika glá va hon för det :)

P4090128

Maken kom hem med lite vårblommor i eftermiddags, tyckte han gjorde ett riktigt bra val. Det var bara att sätta igång o plantera och nu känns det lite vårfint. I morgon åker nog trädgårdsmöblerna fram så vi kan njuta av solen i sköna stolar.

P4090130

Hoppas alla får en riktigt skön påsk nu, vi är långlediga tills på onsdag. Skööööööööööööönt! Maken o jag ska på utflykt under tisdagen, njuta av barnledigheten och shoppa.

GLAD PÅSK ALLA MINA FINA! Tack för att ni finns och för alla era uppmuntrande kommentarer.

Karro

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Söt påskkärring!
Glad Påsk till er också!
Kram

Södralycke sa...

Vilken söt påskkärring :)

Synd att vi inte träffas nå´t i påsk, men hoppas ni får en riktigt skön påskhelg!

Kram Johanna

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken söt påskkärring du har hemma hos dig. Underbart med blommor ute. Här vågar jag inte sätta ut några än. Men nästan all snö är i alla fall borta. Hoppas att påsken blir skön.

Påskkramar Ullis

Living by Milla sa...

Vad fint du har gjort ute. Man blir så glad att våren är här.
Hälsa din söta påskkärring.

Ha en god och glad påsk!
kram Camilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättesött blev det med blommorna du Karro!

Hoppas ni får en härlig ledighet på tumanhand!

Kram Annica

Bella sa...

Vilken söt liten påskkärring! Här blev jag påhälsad av två små påskgubbar! Glad blir man och godis hade jag köpt så att gubbarna också blev glada!
GLAD PÅSK så här i sista minuten!
Kram,
Bella

Lina sa...

Hej!
Hoppas att ni hade en riktigt skön påskhelg! Vilken söt liten påskkärring! Lilla E här hemma tyckte de var toppen att klä ut sig och få godis. Hon var utklädd med prickar på näsan hela helgen! ;- )

Vilka fina blommor maken inhandlat!

Må så gott & ha en skön helg!
Kram, Lina