tisdag 26 maj 2009

Vår 1 årsdag!

 

I söndags var det 1 år sedan jag och Johannes gifte oss. Vi hade en skön helg tillsammans med restaurangbesök, bad, glass på glasciären, cykeltur med picknick på ön Dragsö och mycket annat.

Jag fick en stjärna i present. Ja en riktig, jag har fått en karta så jag kan peka ut den på himlen. Maken satt en vecka och klurade på vad han skulle döpa den till och tillslut blev det Stella Amor, det betyder kärlekens stjärna. Jag fick ett halsband till där det står koordinationerna och namnet på sjärnhimlen min lilla stjärna befinner sig i. Tack min kärlek, du ansträngder dig jämt för mig.

P5230294 

P5230295P5220293 P5220291

Nacken är bättre och bilen har fått tid till lagning på måndag. Känns skönt. Äntligen kan man lämna det bakom sig.

Snart är det 25 års fest här och brorsan tar studenten, det blir mycket kalsande, och många saknade vänner att se ifram emot.

Åh ja, vi bokade en resa till Cypern, Fig Tree Bay idag, den 12 juni åker vi hela familjen bort i två veckor. Vi ska bara bada, bygga sandslott och äta glass. Inga måsten.

Tack alla fina, för era uppmuntrande och omtänksamma kommentarer! Jag blir så glad!

Lev livet, kram K!

3 kommentarer:

Anna sa...

Häftigt med en stjärna! Grattis i efterskott får man väl säga med! där har jag varit på cypern, blir nog jätte mysigt! snart syns vi igen, längtar! kram kram anna

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott! Häftig present du fick!
Var på Cypern hösten 2007 och det var helt underbart!:)
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis så här i efterskott. Verkar som om ni hade en underbar dag. Så fort ett år går. Tycker att det var nyss ni gifte er. Härligt att få komma iväg lite på semester.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis