tisdag 9 juni 2009

Fest o firande!

 

Nu är alla festligheter över. Lite tråkigt tycker jag, samtidigt som jag längtar till Cypern.

Igår var vi Kalleskrona och firade min lillebrors studentavgång. Jag kunde inte låta bli att sjunga och hoppa och dras med av alla glada studentare!  Fy vad jag vill längtar tillbaka till min egen student, jag fyllde 19 samma dag och livet var på topp! Här e vi syskonskaran, väldigt olika varandra eller vad säger ni!? :)

P6080013

P6080015

Hej hej snubbar sköna gubbar!

 

P6080016 Tyvärr var dagen ganska regnigt, så det blev till att grilla under det stora kastanjeträdet hemma hos mamma och pappa.

P6080023

P6080022 P6080025

Vet ni vad jag fick i 25 års present då? Ett Magnoliaträd (som jag önskat mig så länge) och ett plommonträd. Men det bästa av allt var att jag fick en trädgårdsplanering. Mamma jobbar ju med att kartlägga och anlägga trädgårdar och nu äntligen ska du bli nån typ av harmoni här i min trädgård! Wiiii! Tack jag blev så lycklig!

Av min älskling och barnen fick jag en Electrolux 2i1 dammsugare. Den har redan blivit min bästa kompis, så effektiv!!

P022322[1]

...och ett par sandaler som jag har på fötterna jämt :)

910174-76[2]

 

Tack alla ni som var här och firade min födelsedag i lördags. Boda Borg var riktigt kul :)

Nu åtrstå det sista packandet sen far vi mot varmare breddgrader på torsdag, på återseende om två veckor! (Hoppas ni får ett riktigt skitväder här hemma, moahahaha!)

Kramar så länge!

 

4 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Grattis i efterskott! Jag fyllde också 19 år samma dag som jag blev student!

Ha en superskön resa!

Kram,Lotta

Grodmamman sa...

Ha en underbar resa!
Kram

Huset på backen sa...

Grattis i efterskott!
och ha en underbar resa och en trevlig midsommar!

Anonym sa...

Önskar er en trevlig midsommar. :-) /Ulrika, Gällö