lördag 1 augusti 2009

Lite nytt i badrummet

 

Jag har länge gått och retat mig på den fula inredningen i badrummet. Speciellt skåpet ovanför handfatet, hu, 90-talet all over trots att badrummet renoverades stax innan vi flyttade in för 3 år sedan. Ja fuuuuult är det iallafall....

P7250227

När vi var på IKEA i föra veckan köpte vi en Molger spegel, det var ju fel färg så klart, så det var bara att ta fram färg och pensel och måla om.

39791_PE132817_S4[1]

 

Och idag kom den på plats. Större spegel och inte så klumpig. Helt klart bättre än innan.

P8010235

Igår eftermiddag tog stora E och jag en tur till Virserum för det var marknad där. Det kom några skurar men det var vi beredda på, skönt att bara gå vi två, jag kunde lixom få skämma bort henne en lite stund. Helt klart något vi ska göra oftare, hon blir en helt annan unge utan lillasyster.

Nu ska jag ut och hjälpa till att plocka av de sista bären, maken har redan börjat på rabarber och vinbärskokeri. Själv håller jag mig utanför det där, tycker det är ett himla jobb med att göra saft, sylt och gelé, så därför är jag väldigt tacksam att han faktiskt gärna gör det.

Sen blir det nog lite grillning senare. Vädret är ju OK idag.

Snyggaste musikvideon på länge, älskar låten! HOT!

Trevlig helg alla godingar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon fint blev det ju, med lite färg och med en pensel kan man göra mycket bra, och mycket bättre :-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Snygg han blev Molger;)

Kram Annica