torsdag 1 oktober 2009

snart är jag tillbaka....

snart....snart... är jag tillbaka för att berätta vad som händer och är på G hemma hos oss. Men först ska jag ta mig igenom helgen med en ångestladdad tenta följt av en gladare stund med kalas för vår kommande 5 åring.

Det har varit många personliga motgångar mitt i allt med trasig diskmaskin, bilar som pajar, känslomässiga perioder, seperationsångest och så min stackars kropp och immunförsvar som sparkar bak-ut och ger upp! Jag hoppas jag och (vi) snart är tillbaka på spåret med en trivsam, trygg och lugn vardag.

Tack för alla era fina och uppmuntrande kommentarer. Jag tror inte jag ska lyckas ta mig igenom eländet,  men jag gör ju det och blir lika förvånad varje gång.

Jag återkommer i nästa vecka med betydligt roligare inehåll :)

Kramar Karolina!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Låter inte kul det där! Hoppas nu att tentan går bra och att dottern får ett underbart kalas!:)
Alltid kul att höra ifrån dig!
Kram

Anna sa...

kämpa på, tänker på er! saknar dina inlägg! stora kramar!

matglädje sa...

Hejj hejja dig! Det är SNART över! Hoppas du snart känner dig mer till freds med allt i skolan! Hoppas ni har en bra kväll och LYCKA TILL imorgon vännen!
Kram