måndag 19 oktober 2009

Fantastiska måndag!

Ja det får jag nog lov att säga att det är den bästa måndagen på sjukt länge som är så här bra! Varför? Jo, jag har fått reda på att jag klarade min hemska tenta jag hade för 3 veckor sedan.

Jag menar, hur gick det till?

Catta och jag kramades och skålade med en mugg Coka Cola, det var fantastikt.  Kanske ska jag börja tro lite mer på mig själv, jag hade ju långt över vad som var godkänt. Ikväll känner jag mig allt lite oövervinnerlig.

Nu väntar en härlig resa till Stockholm. Hotellet är bokat och jag är laddad! Och vi ska se den här filmen;

OOoooooo, happy daaays...........!

3 kommentarer:

Anna sa...

Grattis!!!!!!!!!!!! visste jag väl! kram

Anonym sa...

Men grattis!! Det är väl en av de bästa känslor som finns det där!! Härligt!! Hoppas resan blir bra!! :-) Kramar Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis! Hoppas att Stockholm var bra.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Ullis