tisdag 3 november 2009

Härliga dagar i Stockholm

Förra veckan tillbringade jag och älsklingen i storstaun, på finhotell med all lyx man kan tänka sig, och allt med en park mellan hotellet och stureplan. Vi har verkligen fått se en annan bild av Sthlm, jag kan orientera mig, njuta och faktiskt hitta i Sthlm nu. Ja, jag känner mig som hemma :) Vi passade på att shoppa, besöka Naturhistoriska/Cosmonova och gå på bio. Vi såg MJs "This is it" och shit vilken stämning! Vi gick ju stax efter premiären så det kryllade av fans och att se på denna film tillsammans med 1000 andra galna människor som jublade, visslade och apploderade var det bästa biobesöket jag upplevt!

Vi ställde bilen på en infartsparkering strax innan Sthlm och tog tunnelbanan sista biten, verkligen smidigt så vi slapp alla avgifter som det medför att ta med sig bilen in i stan.

  PA290397

 PA290400

PA300405 PA300409

PA300406

Men så var man tillbaka i verkligheten med krassliga barn igen. Denna veckan är rätt lugn, lite skolarbete sen tar jag och tjejerna tåget ner till Karlskrona på fredag för lite familjemys och en och annan galen idé....

Kram Karro!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahaha! Så roligt vi ska ha! :) Och så får du träffa Tommy med. :P Kommer bli en kanonhelg! :)
PÖSS!

Fia sa...

åh vad härligt raring.
hoppas vi kan ta en tripp till stockholm tillsammans någon gång.
det vore verkligen trevligt!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det!

Kram Annica

Anna sa...

mys pys! har du färgat håret? ser snyggt ut! syns på lördag, skall bli kul! sover ni över? puss

Ullis/Leva på landet sa...

Ser ju ut att ha varit en toppen helg. Det behöver ni. Hoppas att barnen är piggare.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis