lördag 17 april 2010

Orkeslös

Ja var är bilderna? Inte är dom tagna iallafall… Kan inte skylla på nått annat än total orkeslöshet. Så trött som jag varit de senaste veckorna har jag nog aldrig upplevt innan. Oehört frustrerande, det är precis så jag orkar parktiken och känner att jag ger så mycket jag kan. Jag kan inte påstå att jag är piggare om helgerna heller, känns som om jag går runt i nån dimma och plockar lite där och sätter upp nån gardin. Jag hoppas detta ska lätta snart för tröttheten medför ett dämpat humör och jag blir irriterad för minsta lilla.

Köket är färdigt, bara taklister kvar som ska på ikväll. Idag har maken bakat bullar och lite andra kakor att fylla frysen med, han är just nu i full gång med att laga mat. Och vad gör jag, inte ett skit! Känner mig låg och skäms för att jag inte orkar.

Igår var iallafall jag och stora E på stan och hade en egen mysdag med shopping och god mat. Det var underbart, absolut nått vi kommer göra oftare.

Hoppas på piggare tider och jag lovar att visa vårt fina kök väldigt snart!

Kramar!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Förstår dig fullständigt! Vissa dagar kör jag järnet när jag kommer hem för att nästa inte orka något mer än att krascha framför datorn eller tv:n. Tror att många är lite vårtrötta nu. Energin kommer säkert snart tillbaka!:)
Kram