måndag 26 april 2010

Ella Lovisa

 

Igår fyllde vår lilla pärla 3 år. Hade tänkt posta detta inlägget då, men nätverket ville inte riktigt.

Ella Lovisa Rydman kom till världen i en rasande takt. Första värkarna kom vid 7 på morgonen, jag hann stiga upp och ge Emmy frukost, ringa maken på jobbet och be honom komma hem. Sen gick det fort, åkte in till BB vid 10 och innan 11 var vår andra, helt perfekta lilla tös född.

Mina ungar gör att livet får mening, jag kämpar alltid lite extra för dem, njuter av varje stund vi är tillsammans för snart är de vuxna och relationen blir på ett annat sätt. Inte till det sämre, bara annorlunda.

Tack fina lilla Ella för att du valt oss till din mamma och pappa.

 

P3070669

P3140675

P2240645

P4240702

P4250726

P4240719

P4250739

P4250740

P4250741

Grattis älskade skitunge!

 

 

Tack till er alla som var här och firade vår prinsessa. Tänk att uppsättningen av ett studsmattenät kan engagera två släkter…

P4240706

P4240714

Denna bilden är klockren på min bror som provar tjejernas studsmatta. Ser ut som om han blir nedsänkt från ovan :)

Stor kram till er alla!

4 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till Ella!!! fina bilder! många kramar anna

Sara sa...

Grattis till den fina tjejjan!
Kram

Anonym sa...

Men gu sa fint. :)
Verkar ju som om ni har haft en kanondag verkligen! :) Ge lilla busfröt en kram från tant Becca. :P
Puss på er allihopa däruppe. :) saknar er som bara den! :)
Speciellt dig fittan. ;)
Puss!!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Tiden går ju så fort. Hon var inte så stor när jag tittade in här första gången för två år sedan. Hoppas att allt är bra.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis