fredag 20 mars 2009

Mys med lilla E.

Idag har jag och lilla E varit hemma själva hela dagen. Vi har hunnit lägga klart golvet i köket och myst en massa. Klart det blivit en hel del gnäll oxå eftersom hon är sjuk, men det har varit en bra dag. Här kommer en låt jag tycker är så fin, jag blir lika rörd och påverkad varje gång jag hör den.

Är så tacksam för mina fina flickor.

Ska ta och visa lite bilder från renoveringen snart, hallen är ju 100% klar så det känns ju skönt.

Ha en skön helg, jag ska hinna med en massa!

Pussar i massor!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att ni snart är klara med golvet i köket också!
Glöm inte att koppla av lite i helgen också!:)
Kram

Anonym sa...

Hej, du duktiga människa, önskar jag hade lite av din energi;) För själv är jag numera utan;(
Det ska bli spännande att se hallen. Ha en jättebra vecka , och låten var väldigt fin!!
Kraaam!

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att ni snart är klara med golvet. Här kommer inte de vattenbaserade färgerna innanför dörren om maken får bestämma. Han ska bara ha oljefärg. Hoppas att du fick ordning på kvistarna. Så gott det låter med chokladprovning, och så kul att du vann.

Ha en bra vecka!
Kramar Ullis

Anonym sa...

Jätte fin låt :-) Ska bli roligt att se hallen :-) Kramar/Ulrika