fredag 27 mars 2009

Nu gör vi ett försök...

  Det här med levande blommor är inte så lätt som det låter. Jag vill oxå ha fina blommor i köksfönstret som trivs o frodas. Nu tänkte jag iallafall ge det en ärlig chans. Hoppas inte att elementet under tar kol på dem eller att katterna knaprar i sig blommorna. Vårfint och härligt blev det. Nu håller jag tummarna för att det ska få fortsatta vara lite hemtrevligt i mitt köksfönster.

Krukorna hittade jag på Emmaus för 2 :-  stycket, synd det inte fanns fler bara...

P3270077

P3270078

P3270083

Nästa vecka drar jag på praktik igen. Känner mig dock inte lika taggad och sugen denna gången. Men det har väl sina orsaker.

Trevlig helg alla!

Stora Kramar

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lycka till med blommorna! Jag skulle inte få dem att överleva hemma hos mig!:)
Kram

Anonym sa...

Fint med levande blommor men tyvärr inte alltid så himlans lätt. Ha en trevlig fredagskväll.

Bella sa...

Bra val...Pelargonier är tåliga! Tycker de inger hopp om våren!
Önskar dig en underbar helg!
Kram,
Bella

Anonym sa...

jätte fint!! :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det går bra med dina blommor.
Ha det bra!

Kramar Ullis

K sa...

Underbart fint i fönstret!! En aning om våren.
Ha en bra vecka!
kram!

Pixi sa...

jepp underbara pelargoner i underbara krukor! Hoppas det går bra för dej !kram =)