lördag 23 januari 2010

Pip Collection

Tapeter. Alltid lika svårt att välja. Jag vill gärna ha en tapet med lite färg på i köket eftersom själva köksluckorna är vita. Har blivit lite kär i Pip Collection från Eijffinger.  Tycker den blåa/turkosfärgade är riktigt härlig men är lite osäker på om den passar i köket. Det är mycket mönster….

pip11[1] pip2[1]

pip5[2] 

PIP%20EarlyBird_white[1]

Den vita tror jag skulle passa bäst, vad tycker ni?

På tisdag ska maken och jag åka in till stan utan barn och kika på tapeter, kakel och annat plock till nya köket. Köksplaneringen går frammåt, tänkte vi skulle åka till IKEA snart igen om beställa det hela. Men först ska vi kika på hur Ädel ser ut i verkligheten! :)

Idag har vi städat lite och mest tagit det lugnt. Ellabella har åkt på UVI igen och fått en krupp hosta på köpet. Stackars liten, hon kämpar på.

Kram så länge!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag skulle nog också välja den vita i så fall.
Stackars liten, inte kul att vara sjuk.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att planera köket. Vi har duvbo på dörrarna i hallen och jag gillar den verkligen. Har funderingar på den till hela köket. Hoppas att tjejerna är piggare nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anna sa...

jag tycker den turkosa annars kan det nog bli för vitt! stackars ella hoppas hon blir bättre snart! vi måste ses snart var ju jätte länge sedan! kram anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättesöt tapet. Tror precis som du att den vita nog blir bäst!

Kram Annica