måndag 15 februari 2010

Dagen som var

 

Igår vaknade jag till årets frukost, presenter och blommor.  Maken hade bakat frallor och barnen hade hjälp till att duka fram värsta lyxfrukosten. Vi satt o mös i nästan två timmar, ja det var lunch när vi var färdiga :) Sen kom mor, far och broder och det första Samuel fick göra var att hjälpa mig med ett berg av disk då maskinen gett upp totalt. Det tog bara 1 timme, suck! Nåja, dagen var härlig och det har den fortsatt att vara även idag. Har precis skickat in min tenta en vecka tidigare så nu är jag ledig två veckor! Tänkte jag ska åka ner till Karlskrona nästa vecka och träffa mina hjärtan. Kanske passa på att börja riva så smått i köket…

P2140613

P2140615

P2140616

P2140617

P2140614

P2140612

Hoppas alla hade en mysig alla hjärtans dag! Det hade vi!

1 kommentar:

fia sa...

men åhhh vad mysigt!
själv fick jag en för liten tröja av anders men det är väl tänken som räknas? ;)
love.