torsdag 18 februari 2010

Det svåra tapetvalet…

 

De två översta är mina favoriter. Det enda gemensamma är fåglelmotivet annars skiljer sig tapeterna ganska markant, en svart och en vit.

55102[2]

19206[1]

55120[2]

realhomesnovember5_[1]

84339[3]

11321[3]

75420[2]

Nå? Tycker ni något om någon? Den näst sista är makens favvo, men jag tycker den passar bättre i ett vardagsrum. Den sista svarta vill jag ha i beige. Just nu lutar det åt nån av de översta, om inte mamma och jag hittar nått annat på måndag. 

Vi har varit och tittat på kakel oxå och vet nog vad vi vill ha, nu ska vi bara hitta ett bra pris…

På söndag åker jag och tjejerna söderut för några sköna dagar i gott sällskap. Då syns vi alla ni som jag längtar efter!

Puss Lina!

3 kommentarer:

Fia sa...

Åh. Jag säger den första direkt!
Det tror jag på.
Fan vad snyggt! :P
I köket är det skönt med lite ljusare färger då man är där så mycket!

Anna sa...

jag tycker 3an eller 5an men beror ju på hur allt annat ser ut! blir nog skit snyggt i vilket fall som! kram

Malin sa...

Hej!
Vilka fina tapeter! Vet att det här är ett gammalt inlägg, men du kanske kommer ihåg ändå.. den tapeten som är på bilden med sängen.. vad är det för tapet? Den här helt underbar! Skulle passa i vårt sovrum. Hör gärna av dig .Tack!