söndag 30 maj 2010

En dag för mamma

 

Idag är det morsdag och jag har blivit uppvaktad av mina fina ungar med blommor, teckningar och presenter. Kan inte förstå att just jag fått så underbara barn.

Hade jag fått välja hade jag tillbringat dagen med min lilla mamma. Mina tankar har iallafall varit hos dig idag. Blir alltid lite sorgsen över vi inte kan träffas så spontant som vi alla önskar.  Är avundsjuk på er alla som fått mysa med era mammor idag. Ta vara på henne och hylla henne, hon kommer inte finnas där förevigt, även om det är min högst önskan.

Tack min fina mamma för att du är min mamma och gjort ditt bästa för att göra mig till en bra människa. Jag älskar dig oändligt mycket. Du är en mamma att se upp till.

 

p.s det kommer komma en överraskning med posten i början av veckan. d.s

Kram från din alldeles egna Lina!

 

Inga kommentarer: