söndag 16 maj 2010

Ett perfekt team.

 

Några enstaka gånger springer man på de där personerna som man förundras så över. Med samma värderingar, samma åsikter, ärlighet och äkthet så kompleterar man varandra. Man ger och tar, skojar och samtalar om det som behövs och känns. Man blir vänskapligt förälskad. Jag gör min praktik tillsammans med en kille från termin 6, han är snart sjuksköterska. Vi har blivit ett perfekt team som täcker upp för varandra. Han kommer fattas mig om 3 veckor.

Visst är det konstigt att att det kan kännas som om man känt varann hela livet fast vi bara känt varandra 2 veckor. Jag blir lycklig när sånna människor kliver in i mitt liv. Dom lixom lyfter en och uppskattar en för den man är.

Jag älskar min praktikplats och fina vänner mitt i det gör det ju bara ännu bättre. Även om jag är där mer än hemma just nu så gör det inte s mycket för tiden går oerhört fort. Om 3 veckor börjar mitt sommarlov, då har jag tid att träffa alla jag längtar efter.

Kramar K!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du kommer väl ner till mig när det är sweden rock baby, för då är jag ensam hemma. :) Va ju ett tag sen vi träffades nu och jag saknar dig så otroligt mycket! :)
Kram på dig fitta!!! ;)