torsdag 10 juni 2010

Ölandstripp med morföräldrarna.

 

I onsdags tog jag med mig mormor och morfar till Öland. En heldag med mycket fint att titta på, god mat, keramikverkstäder, blommor och utställningar. I ett lugnt och skönt tempo, något jag behöver lära mig, att sakta ner, låta allt ta sin tid och inte ha så brottom till nästa ställe. Jag hade en underbar dag och fick se så mycket fint! Tack fina ni för vår dag tillsammans!

P6090043

P6090044

P6090041

P6090049

P6090046

Två glada skruttar i hamnen i Färjestaden med lite eftermiddags fika i högsta hugg.

Håller på att kika på tapeter igen för nu kliar det i renoveringsfingrarna… Stora hallen ska få sig en makeover var tanken… Lika bra att passa på nu medans man är ledig, efter midsommar kör sommarjobbet igång.

Till inredningsgladtjej:

Kul att du hittat till mig, mammas butik ligger i Karlskrona och här är adressen om du vill kika lite;

http://carlskronabyggvardsbutik.se/index.html

Ha det fint alla!

Inga kommentarer: