måndag 7 juni 2010

Födelsedagsfirande…

 

I fredags firade vi min 26e födelsedag. Väcktes med det man ska väckas med på sin dag. (ja det här kortet bjuder jag på…. fruktansvärd syn, haha)

P6040024

Sen packade vi picknick och åkte hela vägen till Halmstad och Tylösand. Ungarna hade så kul och jag fick njuta av sol och sand hela dagen tills det började kurra i magen, då åkte vi in i Halmstad och käkade lite mat i kvällssolen. Perfekta dagen.

P6040027

P6040032

P6040030

Lördagen satte vi oss i bilen igen och åkte till Karlskrona för att fira mig och min bror med släkten. När vi stod och förberedde maten ropade pappa ut oss och pekade på stora E.

“Titta, det är ju du…!”

På den här gungan tillbringade jag stora delar av min barndom. Gärna bara i trosor och med mitt lika långa hår fladdrande i vinden. Jag gungade så högt det gick och kunde stå där i timmar. Bara genom att titta på min unge så kände jag känslan, friheten, fantasin som sprudlade. Var tvungen att fånga ögonblicket på bild.

P6050036

Fick många fina presenter, bla Leilas nya receptbok One more slice med samlade recept. Har redan provat en del godsaker…

P6070039

P5200015

Tack alla för att ni förgyllde min födelsedag! Jag ser hur jag blir alltmer lik min mor för varje dag…Medans den lilla hönan är sin pappa upp i dagen. Eller vad säger ni?

I morgon åker jag ner till Karlskrona igen. Träffa saknade vänner. På onsdag tar jag med mig mormor och morfar till Öland på en heldagsutflykt, bara vi.

Kram på er så länge!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott! Verkar som om du haft en bra dag!:)
Kram

Pixi sa...

Säger detsamma,GRATTIS i efterskott Karro!!Kram kram=)

Inredningsglad tjej sa...

Hej!

Jag hittade precis din fina blogg! Gillar er inredning i huset, den är inspirerande! Vad jag förstår så har din mamma en butik? Var ligger den någonstans? Jag skulle vilja kika in där nämligen..

Ha det bra!