tisdag 9 december 2008

Har stressen kommit ikapp mig....?

Tiden står verkligen stilla här på bloggen. Har väl tappat lusten lite för tillfället. Känner att jag måste ta hand om mig själv lite, stressen jag trodde jag hade kontroll över har börjat ta ut sin rätt nu. Trodde mitt magont/illamående berodde på maginflensa och det var det kanske oxå, men jag känner att det satt sig i mellangärdet, det ständigt onda. Pirret i kroppen och illamåendet som kryper på en framåt eftermiddagen.
Vet inte, men kroppen är trött.
Jag känner mig som en 70 åring, tappat orken och livet känns ganska likgiltligt.
Jag återkommer när jag hämtat energi.
Kram till er alla!

6 kommentarer:

Södralycke sa...

Usch då! Det är hårda bud att plugga, och ni verkar ha haft ett grymt tempo. Hoppas du får chans att vila upp dig lite under julhelgen!
Har en utmaning till dig på bloggen om du känner för det (inget tvång!)

Vi ses kanske på fredag? Kram Johanna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Skickar bara en stor varm stärkande kram!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam
Annica

Ullis/Leva på landet sa...

Här kommer en till stor och värmande kram. Den behöver du verkligen nu. Hoppas att du får lite ledighet under julhelgen så att du får vila lite.

Många kramar Ullis

Anna sa...

låter inte bra gumman. är det skolan som är så jobbig? hoppas det känns bättre snart. kramar anna

Anonym sa...

Godkväll i stugan...
Det är inte svårt att förstå att det kan bli lite mycket...småbarn och plugg...det vanliga som måste skötas och den fina renovering som ni dessutom hunnit med...som vi säger...been there...done it...man vill så mycket och lite till...jag kan trösta med att det brukar lösa sig...till slut så knorrar man till och plötlsigt kan det dyka upp lite oväntad hjälp...rekommenderar dig att "skrika till" och då menar jag inte till familjen utan så att de utanför hör...bara ett litet tips...
Skickar dig så mycket energi jag bara kan och hoppas att du får vila ut efter tenta!
Stor kram,
Bella

Anonym sa...

Usch, gumman... det där mer illamående och ont i mellangärdet låter nästan lite som magkatarr och det brukar bryta ut lättare om man är stressad. Jag rekommenderar isåfall en receptfri tablett från apoteket som heter Omeprazol. Om det nu är magkatarr alltså. Men jag förstår att du har tappat lusten på saker om det är så stressigt. Hoppas verkligen att det blir bättre för dig!! Mååånga kramar och pussar, Becca!