onsdag 31 december 2008

Året som gått...

            Igårkväll låg maken o jag och funderade lite över året som gått, det har hänt väldigt mycket under 2008 faktiskt. Vi gifte oss, var utomlands, bytte bägge våra bilar, renoverade hallen, maken började på nytt jobb och började träna. Jag har börjat skolan och fått nya vänner. Ja det är måga nya kapitel som påbörjats i våra liv. Jag ser fram emot 2009,  det finns redan många spännande äventyr inplanerade.

Jag bjuder på lite bilder från året som gått...

  

P8230182OLYMPUS DIGITAL CAMERA         P5280049OLYMPUS DIGITAL CAMERA         P524014920428160[1]OLYMPUS DIGITAL CAMERA
   
P3240624    
P4110050    
P7020119    
OLYMPUS DIGITAL CAMERA            
P5260001    
P6030028P6040043P6060093P1200475
     
OLYMPUS DIGITAL CAMERA         PC240062OLYMPUS DIGITAL CAMERA         20429039[1] P7260014 P6040051 P6030032      
       

Med det önskar jag ett GOTT NYTT ÅR!!

Vi syns 2009! :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder från året! Jag önskar hela familjen Rydman ett gott nytt år!

Kramar från
Lison

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket som hänt i ert liv. Så fina bilder.

Vill önska dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

Grodmamman sa...

Härliga bilder från året som gått!
♥ Gott nytt år! ♥
Kram

Anonym sa...

Det är riktigt kul att kika omkring på bloggarna idag när alla sammanfattar året som gått! Härliga bilder och minnen gissar jag. Vill önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT 2009!
Hoppas att 2009 fylls med underbara upplevelser!
Skål och kram,
Bella

Frida sa...

vilka härliga bilder från förra året, ni har hunnit med mycket! Hoppas detta året blir lika bra för er! Jag tog någon dags paus har haft lite brist på insporation nu efter julen.
God fortsättning!
Kram Frida

Ett skönare liv sa...

vilka härliga bilder du bjuder på :)

god fortsättning !!

kram nadja

Dicksonska våningen sa...

Gott Nytt 2009!

Vepan kommer från Ekelund. De gör handdukar och massa andra saker också. Man brukar kunna hitta dem lite överallt. Men om du går in på deras hemsida kan du nog hitta återförsäljare. Lycka till!

Kram Annika

Vecka - Vecka sa...

Önskar dig med ett riktigt gott nytt år! Fina bilder från det gångna året!

Många kramar!

Lotta

Mjuka sa...

Ja det är verkligen mycket som hänt i ditt liv år 2008!! Roligt att dokumentera
kramar Malin

Pixi sa...

va d härligt erat år har vart önskar er oxå en God fortsättning på det nya året ! Kram !=)

Södralycke sa...

Gott nytt år på er!

Men...är det inte Tomas som kikar fram...he, he :D

Kram på er!
/Johanna

Isabelles moster sa...

Hej!
Det är allt kul att se tillbaks på det år som gått, man undrar ju lite vad nästa år har att erbjuda...
Jag ska ta tillvara på det så mycket som möjligt, det säger man jämt men nu ska jag verkligen försöka ännu mera!!! Det som varit kommer ju aldrig åter som vi alla vet....
Ha det gott så länge!!
Kram C