lördag 20 december 2008

Julgranen har landat.

Idag åkte granen in och blev klädd. Mysigt! Vi passade även på att grilla lite krov o marsmellows framför brasan. Första gången jag smakade upphottade skummisar, huuuuuur gott som helst! Ett måste vid varje grillning numera!



Odekorerad.
Maken i högsta hugg att få stjärnan på plats (ja vi brukar börja i omvänd ordning...)







Nu ska jag äntligen kika igen prenumerationerna
som har börjat lägga sig på hög här hemma.


Med detta önskar jag alla en riktigt GOD JUL,
får se om jag hinner klämma in nått litet inlägg mellan jul o nyår.
Njut av varandra dagar som dessa!




Puss Karro!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen , här känner jag inte igen mej!!
Men jättefint!!! Och ett härligt kort på söta tjejer!
Ha en riktigt God jul och ett härligt jullov!

Anonym sa...

Vacker gran...och vilka duktiga tjejer som pyntar! Vill ösa beröm över dig...du har hunnit med så otroligt mycket...fixar skinkan emellan det att du torkar spyor...och pluggar...och städar...samtidigt som du lyckas knöka in kvalitetstid med barnen i detta tajta schema...helt enormt! Nu hoppas jag att du får njuta ordenligt av julledigheten!
Stor kram,
Bella

Sara sa...

Hejsan
Vilken fin gran! Önskar dig en fin tid innan jul!
Kram Sara

Isabelles moster sa...

Hej!
Hoppas att pluggeriet lugnat sig lite nu till jul!
Det finns ju alltid att stå i när julen närmar sig.
Jättefin gran verkligen nu ska vi ut i skogen hugga en vi med!
Kram C

Grodmamman sa...

Åh, vilken fin gran! Precis en sådan jag skulle vilja ha!=)
Ha nu en riktigt god jul och ta det lugnt!
Kram

Anna sa...

God jul! kram

Ullis/Leva på landet sa...

Granen var jättefin. Lyllos dg som kan ha en vanlig gran, *s*. Så fint du har gjort på sidan. Funderade först om jag hade kommit rätt. Härlig bild på tjejerna du har i din header.

Önkar dig det samma om vi inte hörs något mer innan jul.
♥ Kramar Ullis ♥

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tjena tjejen!

Låter som ni har fullt upp! Granen ser stor och ståtlig ut. Här har vi inte huggit vår än...tror det blir en riktig fuling i år. Vi hugger ju på den egna tomten och vi har så många smågranar i år som måste få växa på sig nåt år...

Maken har åkt iväg med barnen och blir borta hela dagen. Jag ska nog ta och beta mig igenom min inredningstidningshög jag...

Ha en härlig jul
Kram Annica

Anonym sa...

Fin gran! Visst är det mysigt med grill framför brasan. Men personligen så föredrar jag lite mer avancerad grill. :D

Ta en titt på mitt senaste lilla grilläventyr kika här
Vad tycker ni om det va?

Mvh Dennis på chilihouse.se

Ullis/Leva på landet sa...

Vill önska dig

♥♥♥ GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ♥♥♥
KRAMAR ULLIS

Klarafina sa...

Kikar in hos dig för att önska dig en GOD JUL!

Anonym sa...

Önskar dej en god jul! Med massa mys och god mat! Kramar!

Frida sa...

Vilken fin gran ni har, vill önska dig och din familj en riktigt God Jul!
Kram Frida