fredag 26 december 2008

Nu e julen på utgång...


Nu är julen på utgång och nyår påväg in. Det är ju synd att självaste julafton alltid pyser förbi så snabbt. Den är hemskt intensiv men alltid lika mysig!
Jag var inte så säker på att kunna fira jul eftrsom jag kände av ett bakslag av magsjukan kvällen och natten mot julafton, det lugnande sig men magont o illamånde fick man tyvärr dras med hela julafton. Jag är bara glad över att det inte blev värre...
Här kommer lite minnen från vårt julfirande.


Hos mormor och morfar dök tomten äntligen upp! Stora E hörde direkt vem det var och viskade till mormor när tomten hade gått
"Morfar var det..."
En lycklig jultjej!
Här har vi dem, grabbarna grus. Min storebror och två av mina tre kusiner. Behöver jag säga att vi har en liten släkt? När hela släkten är samlad är vi typ 15 personer :) Härligt!

Jag o lillebrorsan




Här har vi vår prinsessa,
tomten kom med klänningen, kronan och skorna och de har suttit på sen dess....



Tack alla goa för den fina julen, alla presenter och upplevelser. Jag älskar julen, men nästa år kommer vi nog stanna hemma och då är de som vill välkomna hem till oss.


Nu inväntar vi det nya året med spänning, jag känner på mig att det kommer blir ett bra år!
Hoppas alla njöt av sina julfiranden!
Tack för alla era julhälsningar!
Stor julkram från mig!

7 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Jag hade inte heller tagit av mig den rosa klänningen om jag fått en sådan på jul! Så fin hon var!

Så tråkigt att du inte mådde riktigt bra, hoppas att nyår blir bättre :)
God fortsättning på julen!
Kram Annika

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter som ni haft en riktigt härlig jul! Förstår jag det att E inte tog av sig den rosa drömmen till klänning:)

Kram Annica

Sara sa...

Hejsan
Så mysigt ni haft det :-) Jag ser oxå fram emot det nya året.
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Så söt Stora E blev i sin prinsessutstyrsel. Tur att du blev så pass pigg så ni kunde åka i väg och fira jul i alla falla. Vi åkte alltid till min mamma och pappa så länge min gamla mormor levde. Sedan dess ahr vi varit här varenda jul och det är så skönt att bara vara hemma. Vi är inte heller någon stor släkt. Brukar bli max 17 st på våra födelsedagskalas.

Ha det bra!
Många kramar Ullis

Pixi sa...

Oh ni verkat haft det kanon ändå så tur du inte hade mer ont i magen,så söt o glad hon var i sin prinsessklänning! Önskar er ett riktigt Gott nytt År ! Kraaam =)

Grodmamman sa...

Förstår att de kläderna inte åkte av i första taget!=) Hade nog varit likadant här!
Tur att du kunde vara med på julafton trots illamående.
Vi ska fira nyår hemma hos oss och det ser jag fram emot!
Kram

Helen sa...

Julen går så fort den... God fortsättning.