fredag 2 januari 2009

5 år känns som ett helt liv...

På nyårsafton var det 5 år sedan jag och min älskling träffades för första gången. Nyårsafton är för oss alltid lite extra speciell, vi firar mer än bara ett det nya året är på ingång.

Jag vill bara ge min J en liten kärlekshälsning i form av vår sång. Vi har helt fantastiska minnen till den här låten och den väcker pirr varje gång.

På vårt bröllop spelade min bror och min morbror, medans min morbrors fru sjöng den här till oss. Det var väldigt speciellt.


Älskar dej J, tänk vad vi hunnit med på bara 5 år!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jösses vad ni har hunnit med på 5 år!:) Jag och sambon har varit ihop i 16 år i augusti. Vi har hus och två barn, men vi är ju inte gifta än!:)
Kram

Nicole sa...

Så mycket ni har hunnit med på 5 år! Jag har varit mycket längre med min J och vi har inte ens hunnit gifta oss =).
Och härlig låt som ni valt till er!
Hoppas att 2009 blir ett härligt år!

Ullis/Leva på landet sa...

5 år går jättefort. Ni har hunnit med massor under era år. Den låten är så fin. Gillar den mycket. Kommer inte längre ihåg vilken låt som gick jämnt när jag och maken träffades. Det blir 20 år i höst, *s*.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

jag får inte riktigt ihop det, 5 år? är det inte 6? ;) :-*
miss ya!

Anonym sa...

Äntligen ett belägg för att det är inte hur många år som räknas utan vad man fyllt dem med! Kan konstatera att ni hunnit med en massa på dessa år...på Trettondagsafton har maken och jag varit gifta i 19 år och tillsammans i 25 år...jösses vad vi fyllt dessa år med upplevelser...ibland känns det som om vi varit tillsammans hela livet, ibland undrar vi hur det är möjligt att tiden gått så fort...men det gör den och därför är det viktigt att fylla dagarna med viktigt innehåll...det man själv tycker är det mest betydelsefulla! Tusan också...låter som värsta pensionären...fyller 42 år imorgon...inte riktigt tid för pension...än...
Stor kram,
Bella