lördag 20 mars 2010

En kort lägesrapport….

 

Det går framåt med köksrenoveringen. Dock har vi haft ett elände med att få stommarna raka o jämna. Det är en omöjlighet när väggar och golv inte är rakt. Igårkväll ville jag bara ge upp för hur vi än ändrade och gjorde om så blev det inte bra! Vi skruvade i skruvade ur, höjde, sänkte, flyttade, drog och slet och skrek lite. Idag har vi kommit loss och fått det färdigt och äntligen sitter även överskåpen på plats! Ikväll åker luckorna på och alla bänskivorna ska skruvas fast.

I morgon åker jag o tjejerna till IKEA för att inhandla lite smått o gott till köket, bla knoppar och handtag som jag kände att vi inte klarade oss utan längre. Jag tänker även se det som en liten utflykt med mina godingar, vi får väl passa på att mysa lite extra.

Bilder på det som vi gjort inom kort.

Kramar så länge!!

Inga kommentarer: