söndag 28 mars 2010

Köksuppdatering

Ja tiden går och blogglusten har varit rätt låg. Köket börjar bli färdigt och det känns SÅ skönt! Det känns som om vi bott i sågspån den senaste tiden…

Här kommer en tjuvkik, ingenting är riktigt färdigt än, vi ska bygga in överskåpen och sätta sockel sen är det alla dessa lister….!

Före:

P2180627

Efter:

P3280682

 P3280684

Före:

   P2180629

Efter:

P3280685

Mamma o jag kaklade i fredags och det blev riktigt bra, kul att ha lärt sig det nu med :) Nu ska bara fläkten på plats på riktigt ( den funkar inte på första läget av nån anledning så i veckan kommer de och fixar den) och hyllplan upp på väggarna.

P3260680

Träväggen blev färdig igår och det blev bättre än förväntat då vi har använt oss av ytterpanel och var lite osäkra på hur resultatet skulle bli. Ljust o härligt blev det!

P3280687

Jag tycker att vårt gamla kök var riktigt fint det med, tyvärr var det slitet som sjutton och väldigt opraktiskt. Valet av vårt nya kök och allt det praktiska har varit så svårt! Det mesta blev som vi hade tänk oss, men vissa småsaker, som tex hantagen på överluckorna är jag inte fullt så nöjd med. Det är så svårt att välja när man inte riktigt vet hur det kommer bli i slutändan. Det blir kanske att man får justera saker och ting i framtiden.

I mån börjar jag min praktik inom psykiatrin, känns väl sådär. Det är väl inte riktigt det jag tänkt jobba med i framtiden.

Återkommer senare med ett mer färdigt resultat!

Kramar Karro!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken skillnad och vad fint det blir!:)
Sitter ju här och planerar kök jag med och det är verkligen svårt.
Kram

Anna sa...

gud vad duktiga ni är och fint blir det! lycka till på praktiken! kram anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad snyggt det blir!

Kram Annica