tisdag 27 januari 2009

Award och några minnen...

 

Har fått en söt award från Ulrika (Leva på landet) och Ulrika(MammaPappaBarn) :) Tack tjejer, känns fint att bli hedrad för att man har en mammablogg! Jag skickar den vidare till alla som kikar in här och är mammor.

mammablogg[1]

Konstigt nog känns det som om vi är påväg mot varmare tider, igår hörde jag första vårfågeln! Var tvungen att öppna dörren o kolla om jag verkligen hört rätt ;) Jojo, där satt en liten filur och kvittrade...

Maken o jag har börjat känna av renoveringskliet i fingrarna. Vi har några projekt som ligger och väntar, det första vi ska ta i tag i nu är att riva upp klickgolvet i hallen o köket och plocka fram trägolvet. Håller tummarna för att det är någorlunda ok...

 

Gick igenom lite bilder och hittade några "gamla minnen" som jag tänkte jag kunde dela med mig av...

cypern

Cypern 2003, på en båt och med ett Mariekex i handen är dagen räddad! ;)

DSCF0213 

Min första dotter, lilla Emmsan nyfödd 2004

 

studenten

Jag och Nisse skålar för studentens glada dagar! 2003

 Nov11_01

Jag och stora E redo för Bella & Mickes bröllop 2005

 

Vad jag är glad över alla foton man samlat på sig, de är guldvärda!

 

Stor kram

Karolina

8 kommentarer:

Anna sa...

kul att få se lite gamla bilder. har du praktik nu eller? puss och kram anna

Änglahem sa...

Hej Karro,

Hur går det på skolbänken? jag beundrar dig som orkar sätta dig och samtidigt ha två små änglar att ta hand om. Är ju inte som jobb som man kan lämna kvar när man går hem för dagen inte...mycket pluggande vá?

Vad kul att få se "gamla" kort på dig och änglarna! Vänta här nu....är du mörkhårig igentligen eller...? Fint vilket som...bara nyfiken i en strut*fniss*

Kramar, Ulrika

Grodmamman sa...

Visst är det kul med gamla kort! Och nu när mina barn är 10 och 6 år så kan man inte förstå att de varit så små!:)
Kram

Anonym sa...

Visst är fotografier guld värda...man ser på de kort du lagt ut...vad mycket som har hänt på 2000-talet för dig! Och vad barnen växer...det är häftigt att blicka tillbaka!
Kul och tack för att du delar med dig av stunder av lycka!
Kramar,
Bella

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det härligt med gamla kort. De två äldsta sönerna och jag har tittat i deras dagispärmar ikväll på bilder sedan den tiden. Känns som en hel evighet sedan. Nu går de i 7:an och 9:an.

Kram Ullis

Vecka - Vecka sa...

Grattis till awarden och som mamma tar man ju för sig..

Härliga minnesbilder! Vad skulle man göra om man inte hade foton!

Kram,Lotta

Isabelles moster sa...

Hej!
Vilka fina bilder, ja håller med det är verkligen super att se tillbaks på gamla foton. Det väcker (oftast) fina minnen.
Hoppas det går bra med pluggeriet visst går det av bara farten?
Ha det så bra. Kramar C

Anonym sa...

Ah, vilka underbara bilder. :)
nu har jag schemat så jag ringer nån dag så vi kan snacka ihop oss. :P
Kraam och puss!