fredag 30 januari 2009

Fredag med allt vad det nu innebär...

 

Ja idag har jag äntligen varit och klippt mig! Senast jag var hos frissan var hmmmm... typ innan Ella föddes... Ja det var långt och slitet och frisören höll på i 1 ½ timme innan jag var fin som snus :) Håret är fortfarande långt men mycket fräschare, skönt, nu kan man känna sig lite fin igen! ;)

Fick med mig lite bra produkter hem, det har kommit något nytt för folk som mig som aldrig orkar göra nått med håret men ändå vill ha volym; puder, gott folk! Pudra på lite under håret och rufsa, that´s it! Smidigt, man kan till och med hoppa över duschningen nån dag :)

 

P1300167

 

Sen firar ju jag o maken 5 årig förlovning i helgen med så några tullisar fick följa med hem. Vet inte om man kan fira förlovning nu när man är gift, men det är ju alltid mysigt att vara lite extra ödmjuk och känna att man har en speciell anledning till att få vara det... I helgen har vi en hel del inplanerat, känns skönt att kunna leva lite igen efter allt som varit.

 

P1300170 P1300166

Nu får ni alla njuta av er fredag och den stundande helgen!

Kramar Karro

7 kommentarer:

Anna sa...

fick vi inte se någon bild på håret då? ler. både henrik och jag har faktiskt klippt oss i dag också. fina blommor! ha en trevlig helg! kram

Södralycke sa...

He,he här är en till som klippt sig idag, det verkar smitta ;)

Lät ju smart det där med pudret!

Grattis på årsdagen, hoppas ni får en skön helg! Kram Johanna

Anonym sa...

Kul med frissan! Men hallå sånt där puder i den röda lilla osis burken har jag haft länge det är inte nytt ju ;) hihi

Hoppas ni får en mysig helg så ses vi på måndag!

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att få gå till frissan. Skulle också behöva det. Tura tt det går att sätta upp håret i hästsvans, *s*. Klart att man kan fira förlovningsdag fortfarande. Gäller ju att fira allt man kan.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Grodmamman sa...

Härligt att vara nyklippt! Jag klippte mig i måndags, så skönt!:)
Ha en härlig helg och visst får man fira förlovningsdag även om man är gift!:)
Kram

Frida sa...

Visst är det en lyxig känslan är man har varit hos frisören jag var också och klippte mig i veckan håret var som nytt efteråt.
Grattis till er fem års dag!
Kram Frida

Anonym sa...

Personligen tar jag alla chanser att få fira...det är mysigt att ge guldkant åt vardagen...och när man får en vacker kärleksförklaring strömmar ju energin in i kroppen! Så mitt tips är att fira...här firar vi även dagen när vi blev tillsammans!
Puder till håret...låter perfekt för en slarvmaja som mig...klipper mig också sällan, tungt hår som gärna vill ligga platt på huvudet...trist...puder...får jag ut och leta efter!
Önskar dig en skön helg!
Kramar,
Bella