lördag 31 januari 2009

Klänningar till mina prinsessor

Idag har vi hunnit med att baka lite "Leila gotte", idag blidde det muffins a la crunch. Supergoda, vi invigde även våra silikonformar, himla bra och stabila och så är de ju miljövänliga!

recept.nu

 

Sen har jag varit på me&I party och som alltid kan man ju inte låta bli att handla nått, kläderna är så färgsprakande fina och stora E älskar deras klänningar så idag blidde det en kalasklänning till en kalasälskande tjej!

091204_518[1]

Lillasyster får en rosa med prinsessgrodor på. Min favorit :) Nu väntar vi bara på värmen och sommaren!

091202_518[1]

 

I mån drar jag o tjejerna till Kosta outlet, vi ska möta upp mina bröder och ha en shoppingdag tillsammans. Ser fram emot det för vi har alltid så kul ihop!

Fortsatt trevlig helg, kram K!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ser farligt gott ut det där...har gått i baktankar hela dagen men inte kommit till skott...
Härligt med prinsessor och prinsessklänningar...
Låter som en kul utflykt imorgon!
Kram,
Bella

Sara sa...

Vilka härliga klänningar, som man blir glad av :-)
Kram Sara

Anonym sa...

Åhh så söta klänningar!
Ha en bra helg!
kram!

Anna sa...

fina klänningar! hoppas söndagen blir bra! kram anna

Ullis/Leva på landet sa...

Så gott det ser ut. Härliga klänningar du har köpt.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Lina sa...

Hej!
Mmmm...de där såg gott ut! Har ju boken själv här hemma, men jag har inte hunnit att baka nåt från den ännu, skandal eller vad? ;- )

Smart med silikonformar! Är de dyra? Går de att diska i maksin?

Hoppas att ni gör många fina fynd i morgon!

Kika in hos mig, du har nåt att hämta...

Må så gott & ha en fortsatt bra helg!

Kram, Lina

Anonym sa...

JÄtte fina klänningar :-) Kram/Ulrika

Pixi sa...

Jättesöta klänningar!! Har du färgat håret?!!! Skitsnyggt!! Kraaam =)

Anonym sa...

Vilka superhärliga kläder barnen har på bilderna. Muffinsen såg goda ut. Tur att man har Leilas bok... :)