måndag 5 januari 2009

Vilken underbar dag!

Igår åkte jag skridskor! Det var klarblå himmel och inte en människa på sjön, bara vi.

 P1040119 P1040130
P1040122   P1040131

P1040134

Tack mor och far för en fin dag!

P1040125

Idag kommer Tina o gänget, det blir fika och lek för barnen.

Jag har svårt att få ihop timmar att plugga på nu när barnen är hemma över jul och nyår, maken jobbar ju som vanligt så jag får hålla tummarna för att man minns nått på måndag när jag ska skriva min sista tenta för den här terminen.

 

Stor kram o tack för era värmande kommentarer!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härligt det såg ut!
Klart att du kommer att komma ihåg allt till tentan!:) Förstår dock att det är svårt att få tid till läsningen nu. Ska läsa en kurs på högskolan nu i vår och jag har redan problem med att få till tiden!:)
Kram

Anonym sa...

Åh ännu en underbar dag :-) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Ser att mamma och pappa varit på besök. Du får hälsa dem från Leksand. Vi har inte varit ute långa stunden idag heller. Det har varit ännu kallare än i går, så där -20. Håller alla tummar jag kan för dig att det ska gå bra på måndag. Hoppas också att du fått vila upp dig ordentligt och kunnat varva ner under julen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Ser härligt ut!

Anonym sa...

Vad mäktigt...att vara ute och åka skridskor...något är fel hos oss...det brukar alltid bottenfrysa här så att vi kan gå ut till de olika öarna men inte i år...jag åkte skridskor för en sådär fem år sedan men nu är Bambi på is ett minne...ser fånigt ut med två vuxna som står mitt på isen och håller i varandra för att inte ramla...det var enklare när man hade barnen att hålla i...(jag skyller på det i alla fall)...sååå mysiga bilder!
Jag håller tummarna för att du fixar tentan!
Kram,
Bella

Mjuka sa...

----------åh vad det ser underbart ut!! Här finns ingen snö, bara slask :-)
Min gamla blogg leva som jag finns inte längre.
kraaam