onsdag 11 februari 2009

Award typ...

 

Lina med bloggen lilla huset på berget har gett mig en award (för typ några veckor sedan...) Och med den ingick en liten mini-utmaning. Man ska berätta 5 saker som man är beroende av …

1.  Min familj, vad vore livet utan dem? Tomt och meningslöst...

2. Mat o sömn, ja annars dör man ju...

3. Saker att se fram emot

4. TVn, oh vad jag älskar att slappa där, ensam eller med sällskap.

5. Just nu är det Arkiv X igen, men det där går ju lite upp o ner.

fabulos[1]

Skickar denna vidare till Syster Yster, Livet på Hulta, Grodmamman  och MammaPappaBarn.

 

Nu ska vi packa fika och gå till pulkabacken allihopa. Jag hoppade över en föreläsning idag så vi kan ha en heldag ihop. Det är det väl värt!

På återseende!

Kram, K!

4 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Tänkvärd lista det där, ibland är det bra att stanna upp och tänka till, då inser man oftast hur lyckligt lottad man egentligen är :) Livet är underbart så länge man uppskattar det fina!

Grodmamman sa...

Tusen tack för den! Blir ju lika glad varje gång!
Visst är det härligt med snö så att man kan åka lite pulka!:)
Kram

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen...kan vara gott med lite uppskattning så här i vintermörkret! Och jag håller med dig om de där fem sakerna man inte kan vara utan...Låter som en utmärkt idé...att hålla till i pulkabacken...och fika...
Kram,
Bella

Anonym sa...

Tack så mkt, har inte hunnit med att säga det ännu då det varit fullt ös ;-) kramar!