torsdag 12 februari 2009

Pulkabacken

  

Lite bilder från gårdagens utflykt till pulkabacken. Lilla E har äntligen funnit tjusningen med pulkaåkningen, hon tjöt när hon åkte med pappa ner för backen :)

 

P2110193 P2110195
P2110198P2110190
P2110187 P2110191

 

Idag har jag haft föreläsningar om lagar i 7 timmar. Är trött på alla sätt och vis eftersom jag sover dåligt just nu...

Nästa vecka kommer sotaren för att göra en provtryckning, jag tror vi har en spricka i rökstocken som vetter mot vårt sovrum. Det lukar rök, inte så trevligt att ligga o andas in det om nätterna... Kanske därför jag känner mig så trött och groggy om dagarna :/ Nej, det måste fixas!

Kram Karro!

3 kommentarer:

Anna sa...

vilka härliga vinterbilder! lagar suck det kommer jag ihåg när man satt med, inte så kul. hoppas det går bra med skorstenen. och tack för awarden. kramar anna

Anonym sa...

Hejsan Karro!
Vilken härlig dag...tänk att ha tillräckligt med snö för att kunna åka pulka i...vi har haft sååå lite snö här...men kallt...-10 grader är det...
Låter som ett klokt beslut att provtrycka skorstenen...andas in gammal rök kan ju inte vara helt bra...
Önskar dig en härlig "Alla hjärtans dag"!
Kram,
Bella

Isabelles moster sa...

Hej. Tack!
Vilka mysiga bilder i backen! Nu ska vi med gå ut och åka lite!

KRam C