söndag 15 februari 2009

Så firade vi vår alla hjätans dag

  

Vilken mysig dag det blev igår! Efter en skön sovmorgon blev jag väckt till århundradests frukost. Nybakat bröd, färskpressad juice, mini-clementiner, exotiska frukter... mmmm, tror vi åt i två timmar!

P2140199P2140200

P2140206 P2140202

 P2140204 P2140205

Mätta och glada packade vi fika och begav oss till crossbanan som nu förvandlats till en gigantisk pulkabacke! Tjena vad fort det gick, tror jag och maken hade roligare än barnen! *fniss*

P2140214

P2140217

Man var rejält mör i kroppen efter att ha sprungit uppför de backarna... Men lite god mat lyckades vi laga till och semlor på det. Tror alla var rätt nöjda med dagen :)

I mån är det tillbaka till verkligheten, min första praktikdag. Känns lite pirrigt, men det blir nog skoj!

Nu blir det matlagning, sen ska stora E på kalas och jag och lilla E ska till S en stund och fika. Det blir nog en trevlig söndag trots att maken snart drar till jobbet.

Hoppas ni njöt av era käraste sällskap igår, jag önskar alla en trevlig vecka!

All kärlek, Karro

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Det där var en frukost i min smak!:)
Härligt med pulkaåkning!
Kram

Änglahem sa...

Milda Matilda!! går det att hyra din make?*fniss*...jag menar för att LÄRA min gube hur man bjuder på frukost! Jag nästan dreglar här framför datorn....vänta! måste bara torka upp lite...*fniss*.

Låter som en underbar dag ni hade!
Här är det sportlov nästa vecka....får väl bli till att sätta hjul på pulkorna...annars blir det svårt att åka!*fniss*

Ha en bra vecka! med praktik och allt! Du är duktig du måste jag säga!
Kramar, Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken underbar frukost du blev bjuden på. Skulle jag inte ha tackat nej till. Så härliga pulkabacksbilder. sEr ut att vara hur mysigt som helst. Hoppas att du får det bra på praktiken.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hmmm jag har uppenbarligen fått ihop det med fel karl;)

Jag älskar honom men han är tooootalt oromantisk...

Kram Annica

Vecka - Vecka sa...

Vilken underbar frukost alltså! Härligt!

Lycka till på praktiken!

kram,Lotta

Anna sa...

åh vilken frukost blir ju riktigt sugen. hoppas det har gått bra på praktiken idag. kramar

Anonym sa...

Så smaskig frukost, det vattnas i munnen!
Ni verkar ha haft en underbar dag. Vi hade en bra dag vi med, gick på genrepet till Melodifestivalen, i vår stad, till storasysters lycka. Helt okej;)
Ha en bra vecka! kram!

Lina sa...

Hej!
Oj, oj, oj vilken frukost! Vem skulle inte cilja bli väckt med den??? Vi firade ganska lungt här, inga större utsvävningar...

Oh, va härligt de ser ut med all snö...vi har bara lite puder här i GBG, inget att åka pulka på precis.

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina

Marie sa...

Oj vilken mysig dag ni verkar haft det, får min sambo gå kurs hos din ;) Hoppas du har haft en bra första praktikdag, kram marie