fredag 14 november 2008

Ett litet ryck med ork...


Fredag och jag håller på och pimpar tjejernas kläd-garderob. Har tänk länge att jag skulle snygga tll där lite men som ni vet är ju tid en lyxvara för mig numera. Men så idag, en timme innan barnen skulle hem från dagis sköljde ett knippe inspiration och ork över mig. Kände väl för att göra något kreativt efter att ha suttit och pluggat hela dagen. Så nu är det påbörjat, ska tapetsera i mån. Får väl göra ett litet mini-reportage när det är färdigt :)





Maken är på hockey ikväll så jag får väl umgås med mina anatomiböcker. Det e ändå inget på TV som lockar mig... eller så kanske man skulle bläddra lite i nya mama som kom för några dagar sedan, har inte hunnit kika i den ännu.





Ni andra har väl fredagsmys förmodar jag :)



Tog det här kortet nere vid sjön för bara nån vecka sedan, nu finns det knappt några löv alls kvar på träden. Usch vad det är murrigt ute.... Men nu e det inte långt kvar tills ljusstakarna åker fram! :)


Trevlig helg!!



6 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Ska bli kul att se resultatet. Önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh så det är pimpning på G?!? Spännande! Då tittar jag tillbaka snart för att se resultatet då:)

Kram och trevlig helg
Annica

Frida sa...

Ser fram emot att se garderoben sedan. Vingarna köpte jag i en affär här i Ängelholm men det finns säkert liknande på fler ställen har sett att Åhlens har liknande men dem är snäppet mindre.
Lycka till med anatomin!
STOR kram till dig med!

Anonym sa...

Hej, ville bara säga att jag följer din blogg och tycker ni verkar vara världens goaste familj. så fina barn!

/en trogen läsare

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Karro!

Jag söker på shabby chic för att få upp bilder, kuddfodral och som i detta fall förvaring för mina ljus.

Ha en skön lördag
Kram Annica

Rosa Hemmet sa...

Det är bra att plugga, man har alltid något att göra, har man dötid är det bara fram med böckerna! Men ibland vill man kanske ha lite dötid oxå ;) Ska bli kul att se garderoberna! Den inköpta filten var verkligen superfin! ha det bra i helgen damen :)