lördag 8 november 2008

Idag har vi lekt allihopa!

God lördagskväll på er allihopa!
Idag har vi tillbringat dagen på Leos lekland i Växjö. Jag tror vi hade lika kul som barnen, vi åkte rutschkanor, kröp i tunnlar och tumlade runt bland bollar så svetten rann. Vilken dag, den avslutade vi med en avslappande stund i bubbelbadet när vi kom hem. Nu är man lite lagom trött... :)
Tittut fisrumpa!
Sen finns det en massa underbara vänner där ute som bryr sig, och det gör mig så lycklig. Jag vet att jag har varit dålig på att höra av mig sistonde men lovar att gottgöra er såsmåning om. En speciell liten tanke skänker jag till dig min Balle, vet att du har det lite jobbigt nu... Styrke kramar!
Jag har fått den här fina awarden av Annika med Mitt liv - Mina drömmar. Tack vännen, den var lite rolig :)

Sen har även Den tatuerade mamman tilldelat mig den här och hon motiverar det såhär;

"Karofina!Du e en superduper energisk småbarnsmamma som dessutom gett sej på pluggeri!Väl värd att hyllas!! Långkramen till dej !!!"




Åh vad jag blev glad, vad fint skrivet! :)

Nu ska jag njuta av helgen, det hoppas jag ni oxå gör!

7 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Det låter som en härlig dag med familjen sånt behöver man i bland. Grattis till utmärkrlsen den är du värd! Måste vara en konst att få plugg och familjeliv att gå i hop. Jag beundrar dig verkligen ska du veta!
Kram Frida

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina utmärkelser. De behöver du verkligen just nu. Du är så duktig som fixar allt. Tycker att det är så skönt att barnen börjat att bli större och klarar sig själva hemma fast de är sjuka.
Hoppas att din helg blir riktigt bra.

Ha det bra!
Kram Ullis

Anna sa...

kul att få leka lite ibland! kram anna

Sara sa...

Hejsan
Så härligt med en busdag! Grattis till de fina utmärkelserna.
Kram Sara

Södralycke sa...

Låter som en härlig dag! Och gattis till dina utmärkelser också!

Hoppas allt är bra med er, kram Johanna

Anonym sa...

Grattis!!! Kan verkligen instämma i den tatuerade mammans ord. Du är väl värd den!
Ha en bra vecka!
kraaam!

Dicksonska våningen sa...

Min vän berättade igår om sin vistelse på ett lekland i Göteborg. Tydligen "fastnade" sonen uppe på en vulkan och vågade inte ta sig ner själv. Då ryckte mamma Jenny in och klättrade upp. Hon fick med sig sonen ner men de "ramlade" ner och det slutade med blåmärken på 50% av hennes kropp. Hon stukade också foten. Den är röntgad men inget benbrott dock. Jag kunde inte hålla mig för skratt när hon berättade! Jag kände mig så elak men jag bara såg den här färden nedför vilkanen framför mig!
Grattis till din utmärkelse!
Hoppas allt är bra!
Kram Annika