fredag 25 april 2008

Hurra för Ella!






Va?? Fyller denna lilla bebis verkligen år idag?? Himmel, hon föddes ju nyss! Minns så väl vädret förra året, det var lika varmt och vårigt och livet lekte. Ja, och än leker det! Lillbusen blev nog rätt nöjd, den rosa vagnen är nog favoriten.








Sen blidde det lite kläder, Emmy fick oxå en klänning att ha på sig i mån på kalaset då hela tjocka släkten kommer. Haklappen kommer fran Tradera, handsydd :)


Köpte den här söta lådan på Krokodila i Växjö, min favvo affär, förutom polarn o pyret. Självklart var jag ju tvungen att matcha med lite Karin Mannerstål...


Snygga racebilen från BRIO köpte vi på Ullared, fanns i alla färger. Snygg som både leksak och dekoration.


Te-servisen kunde jag bara inte låta bli, kanske inte så genomtänkt att ge det till 1 åring, men storasyster får vara med att servera. En riktig klassiker! Även den kommer fran Krokodila.





Ja det var lite smakprover från födelsedagspresenterna.

När pappa kom hem togs tårtan fram och kladdigare unge får man väl leta efter?


Grattis busunge!!







5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej och tack för titten!!

Kul, nu hittade jag hit!!

Jättesöt liten "baby" du har, fina presenter...härlig bild m tårtan, då måste hon ha gotta sig!!

Kram Linda

Anonym sa...

Grattis lilla Ella!
kram anna och henrik

Frida sa...

Grattis till Ella!
Ja tänk vad tiden går fort. Vilka fina presenter. Vagnen och servisen gillar jag.
Ha en fin helg :-)
Kram Frida

Anonym sa...

Härligt med så glad unge och tårta! Vad fina presenter hon fick:). Hoppas hon fick fint idag med.

Vi handlade en del på ikea idag och sedan handlade vi färg till sovrummet så nu ska jag måla om det:) Ska bli så skönt och få bort det fula gula;) Ha en bra helg så ses vi till veckan!

Puss Sofie

Mjuka sa...

vilken söt bebis du har och vilka fina presenter hon fick.
ha en skön söndag
kramar Malin