måndag 14 april 2008

Idag har jag fyndat!!

Ojoj, det är när man inte ska ha något som man springer på saker, alltid! Idag var vi i staden och storhandlade, passade på att springa in på både Kappahl och Lindex och hittade kläder till barnen för halva rea priset! Jag gav under 20 spänn plagget *skitnöjd*. Vanligtvis handlar jag på Polarn o Pyret men vem kan motstå sånna sköna priser?

Och när man ändå fått upp shoppinglyckan så hittade jag DEN, min efterlängtade tvättkorg som jag letat aslet av mig för. Den skulle se ut precis som denna, och på Åhlens fann jag den :) Nu står den och samlar äckelkläder i vårt sovrum, så fint så!





Och för alla som gillar att baka är den äntligen här! Leilas nya bakbok, A Piece of Cake! *vill ha* Släpps i mån gott folk! (och när jag säger gott folk menar jag speciellt dig Sofie :P) Den står högst upp på min önskelista iallafall :) Vi ska baka hennes smarriga cupecakes när lillfisen fyller 1 år, med färgglad frosting. Yummi!


Godkväll, missa inte 100 höjdare!!! kl 21.45! :)



2 kommentarer:

Södralycke sa...

Mmm cupcakes, det ser vi fram emot ;)

Kram Johanna o Tomas

Anonym sa...

Ja fy fan den måste jag bara ha! Min diet kommer ju gå åt helvete men vad fan den kan man ju inte motstå!

Vilka fynd du gjorde! Jättefina ju.
Hoppas ni mår bra! Hugo spydde igår kväll tre ggr.....mysigt;)

Vi ses!
Kram