söndag 27 april 2008

Östregård

Igår var det kalas här, vi hade öppet hus för de som ville komma och gratta 1-åringen och vi blev några stycken. Jag hade riktigt trevligt faktiskt, och det är lite skönt att våra två släkter fick bekanta sig lite med varandra nu en månad innan bröllopet.


Istället för tårta bakade jag cupecakes, fina att titta på men gryyymt mäktiga! Att Tomas inte orkade äta upp sin är för mig ett mysterium... ;)





Sen var vi i Moheda idag på Östregård, värsta loppis/antikaffären. Älskar att åka dit ibland, man får alltid med sig någonting hem. Idag blidde det en äldre stol som jag hade tänkt skulle få inta vår hall när vi gjort i ordning där. Tänkte den skulle få sig en matchande färg då med.




När vi kom hem fick vi ner de sista häckplantorna och ungarna roade sig på sitt håll. Ellas ben växte i sandlådan, värsta gummibenen *haha*


7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken fin stol - spännande att få se den färdigmålad!

Härliga cupcakes du bjöd på - är de så mastiga?

Kram Maud

Anonym sa...

vad fina de blev cup cakesen:) fika på tisdag? måste ju kolla hur hugos rum blev! Puss

Frida sa...

Vad goda de ser ut! Låter som en trevlig helg med öppet hus.
Kram Frida

Södralycke sa...

Tack för senast! Är också helt förundrad över att Tomas inte klämde den, nog första gången i världshistorien ;)

Lät härligt med en tur till Östregård, får nog se till att ta mig dit nån söndag jag med!

Ha det gott! Kram johanna

svartataket sa...

Åh vad smarriga!!! Vilka fina saker hon fick!!

Anonym sa...

MUMS*

Anonym sa...

Så fint ni har det! Och vilka mumsiga cupcakes! :D