fredag 18 april 2008

Vad har ni på era byråer??

Jag älskar mitt sovrum, men har lite svårt att inreda det så jag blir nöjd. Jag får lixom inte till det riktigt...
Här har vi vår byrå som vi köpt billigt på en loppis, den var lackad i nån gul trälack och passade inte alls in. Men efter slipning och två målningar och så en slipning till, för att det ska se gammalt och använt ut så blev det klart! :)

Problemet är att jag inte vet vad jag ska ha på byrån. Vad passar in?




För övrigt har det varit en lugn shoppingdag med töserna på stan, handlade lite sommarkläder till Emmy på polarn o pyret. Hon gick stolt runt med sin kasse resten av dagen. Sen blev det en ny bilbarnstol och lite tyg från Karin Mannerståls kollektion Tiny, ska sy lite kuddar till kidsen :)


Sen var vi på banken och fixade billånet, för i morgon åker vi och köper vår nya bil!


3 kommentarer:

Anonym sa...

hej karolina! var tvungen att kika in på din blogg här...vad fint du har gjort i hemmet! vad gulligt i barnrummet. värsta drömmen att ha ett sånt rum när man var liten! du jag ska få iväg ett brev snart. har sjukt mycket att göra i affären nu. det sket ju sig som du hörde. jag är så ledsen alltså. men men sånt är livet. nu ska jag gå o kolla på filmen bristande bevis. var sugen på en thriller. får se om den duger. kram på dig så länge!! kram!/isabelle gbg

Anonym sa...

Men åhååå!
=)
Ni hitta en bil så snart ändå? Kalasens jue.
Ses snart mitt sockerfat!

*puss på nosen*

Anna sa...

vad kul med ny bil, du får lägga in bild snart så man får se vad det blev för något!ler. tyckte det var jätte fint på byrån. vi måste ses snart! inte länge till bröllopet nu!!! vi har njutit av solen ute hela dagen! kramar anna