torsdag 24 april 2008

Orka.

Har mest hållt mig utomhus idag, orkar inte se röran här inne som flickorna (speciellt minstingen) skapar på 3 sekunder... Det är helt otroligt, det ligger prylar överallt i varje rum, varje låda är utdragen, alla skåp är öppna...

Man slår ju ihjäl sig när man försöker ta sig fram här inne!

Här har vi en stolt liten marodör som tar sig fram överrallt, hon kan inte krypa eller gå, men tro inte att det hindrar henne. Rumphasandet går snabbt som tusan!

Nej, jag ska inte klaga för mycket. Jag älskar fart och fläkt, när det är mycket på G. Har ju hinnit med att sätta både häck, måla garaget och sy gardiner till källaren idag. Dessutom blidde det en liten timme över till mamma och gotta sig i solen medans ungarna lekte i sandlådan :) Det ni, man blir grymt effektiv när man har begränsat med tid.

Njut av våren!

5 kommentarer:

Södralycke sa...

oj,oj, här lyser flitens lampa hos både stora och små ;) Önskar jag hade lika mycket energi! Ha det bra!

Kram Johanna

Frida sa...

Oj vad du är flitig. Visst är det härligt med värmen!
Kram Frida

svartataket sa...

hahaha,ja så där minns man när det såg ut :)) Tack för kommentaren hos mej! Jag kommer tillbaka!!

Trevlig helg!

Gårdsromantik sa...

Visst blir man effektiv - även som liten - det gäller att passa på om man skall få något gjort!

Kram Maud

Anonym sa...

ha ha ja du det är bara att gilla läget;) Ser precis lika dant ut här. Hoppas häcken tar sig nu då!

Ha ett trevligt kalas imorgon och ät mycket gott:)

Vi ses kram
viktväktaren