söndag 20 april 2008

Utedag i solen

Efter en heldag utomhus med mycket kroppsarbete är jag helt sluuuut, kroppen känns som bly och jag vill helst bara slänga mig farmför tvn, men tvätt ska vikas och sänggavel ska målas...


Vi skulle satt häckplantor idag men att sätta panel på garaget tog längre tid än vi trodde så plantorna får snällt vänta tills på tisdag.

Ungarna åkte gärna runt en sväng på skottkärran. Vädret var ju så underbart idag att man aldrig ville att dagen skulle ta slut.

Årets första grillning! Det var supergott, blir hungrig av att bara tänka på marinerat kött!



Så här sitter man nu, rätt nöjd med rabatterna man grävt. Rosig om kinderna av solen och sådär skönt trött som man blir när man andats frisk luft hela dagen.

Godkväll!









4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jättefin sida du har gjort! Vi har oxå varit ute hela dagen dock inte i trädgården för d har vi ingen :) men i lekparken å på cykelutflyckt till ridskolan. Ha d bra! Kram Sandra!

hemtrevnad marie sa...

Tack för titten hos mig!
Så mysigt ni haft det ute idag!
Ungarna verkar trivas i skottkärran!
Här har vi också pysslat i trädgården i det vackra vädret!
kram på dig!

Anonym sa...

Ja det lät helt underbart ju. Vi har varit inne den mesta tiden av dagen pga konstig mage:(. Men ikväll blev dock grillat hos svärisarna, mycket gott!

Ses på tisdag!
Puss S

Anonym sa...

Jag älskar å läsa din blogg raring! =)