tisdag 23 september 2008

En härlig dag tillsammans.

Vilken ljuvlig dag det varit idag. Sommarvarmt, stora E har gått i linne och vi är nästan klara med innetaket på altanen. Solen ger sån lycka och idag var en sån där bra dag när både jag och J var hemma. Lämnade barnen vid halv 9, sen åkte jag hem och kröp ner i sängen och så sov vi lite till. Bara vi, utan några barn i huset. Nästan lite för lyxigt.

Sen hann jag med lite läsning och maken snickrade.


Alla har varit på bra humör och barnen har hjälp mig packa för i morgon åker vi till Göteborg för att ha det skönt några dagar. Vi planerar shopping, Liseberg och bokmässa.

Jag ska bara till skolan först och klara av en föreläsning och ett seminarium sen drar vi! :)


Här har vi en sötnos som fått på sig en sparkdräkt i några storlekar försmå... *fniss*
Jag ville bara se om de passade, (min brors gamla byxor) vilket de inte gjorde! Hon ser ut som en stoppad korv som ska på brottning ;)

Vi ses på söndag igen!

14 kommentarer:

Anonym sa...

det var en söt liten korv, ler. hoppas ni får det toppen i Gbg! kramar anna

Rosa Hemmet sa...

Låter som att ni haft en ljuvlig dag med familjen, hoppas att ni får en superfin semester i gbg, men det finns det ju ingen tvekan om! det är ju såå vackert där :)

Nicole sa...

Hon var så söt i alla fall =).
Bokmässa, shopping och Liseberg, det låter som en perfekt kombination! Hoppas ni får riktigt kul.
Ja, äpplena har jag trätt på en riktigt grov ståltråd, eftersom kransen ju börjar väga en hel del. Jag använde en gammal kransstomme av färdigt böjd grov tråd.

Änglahem sa...

En väldigt söt stoppad korv isf!!

Ha det så härligt på eran minisemester! Låter ju hellyckat....bokmässan var det många år sedan jag var på, maken min är inte lika intresserad som jag*suck*....Liseberg och SHOPPING!! What can go wrong?....

Kram, Ulrika

Vecka - Vecka sa...

Det var nog den sötaste stoppade korven jag har sett! Tjusig dräkt!

Låter som om ni haft en skön dag! Hoppas resan blir minst lika skön och rolig!

Kram,Lotta

Pixi sa...

haha..lille söter..fast hon var som en uppstoppad korv!! =) ha det såååå mysigt i götet!! Kramis!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Stoppad korv som ska på brottning*skratt* du är ju för rolig!!!

Hon är supersöt iallafall korv eller inte!

Ha det så kul i Götet

Kram Annica

Sara sa...

Ha det så kul och skönt! Söt korv...
Kram Sara

Anonym sa...

Ha det jättebra!
Och vilken söt lite korv ni har;)
Kram!

Living by Milla sa...

Hihi, vilket charmtroll!;)

Ha det så härligt i Gtb!

kram Camilla

Grodmamman sa...

Söt liten korv!=)
Ha en bra helg i Göteborg.
Kram

Frida sa...

Det var en ovanligt söt liten korv! Hoppas ni får det trevligt i Göteborg, det är en härlig stad att besöka.
Kram Frida

Ullis/Leva på landet sa...

Den "korven" var väldigt söt. Hoppas att ni får det jättebra i Göteborg. Verkar som om du har det lite fullt upp annars.

Kram Ullis

Isabelles moster sa...

Ha en trevlig helg i Götet! Det lät riktigt mysigt!
Kram C