måndag 8 september 2008

Mer utmaningar och awards...

Oj, utmaningarna bara dimper ner från alla håll :) Har fått en från Huset på backen som jag tänkte anta idag;




Klädbutik - Gina Tricot, Polarn o Pyret och Vero Moda.




Inredningsbutik - Ikea och Village




Godis - Choklad och segt, det går om vartannat...




Stad - London, men om vi ska snacka svensk stad så lägger jag min röst för Halmstad




Dryck - vatten, mjölk eller saft :)




Musik - Folkpop, Country och radiomusik




TV-serie - *harkel* Arkiv X...




Film - En andra chans




Träning -existerar inte i min värld just nu, men jag gillar att simma.




Bakverk - Kladdigt, gärna med choklad och grädde :)




Kaffe - utan tillsatser




~~:::::::~~






Har fått en söt award från en tjej vars blogg har ett väldigt fint namn... Klarafina! Det hade jag inte väntat mig så tusen tack! Hon tyckte jag skulle ha den för att jag visar så mysiga bilder, riktigt skön motivering! :)


Jag vill ge denna till Becca, Livet på landet och till Södralycke!


Det är allt jag bjuder på idag gott folk, tillbaka till vårdvetenskapen... *suck*
Kram på er alla och ha en skön vecka!



8 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din utmärkelse! Hoppas att du fått vila upp dig lite du också. skulle vilja byta liv med katten iblnad, tänk så skönt. Vår har stuckit på äventyr igen. Vi får väl se när hon behagar komma hem igen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Frida sa...

Grattis till utmärkelsen!
Roligt att läsa lite mer om dig. Lycka till med pluggandet!
Kram Frida

Mjuka sa...

Grattis till din söta award!! Vårdvetenskap, suck....känns som evigheter jag läste detta. SOm jag sa innan så har jag den tjocka boken Jahren7christensen om du är intresserad av den. har alla tre delarna, för du kommer behöva alla tre
kramkram Malin

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Nu vet vi en massa viktigt om dig ;D Det är alltid kul att läsa vad folk svarar på dessa världsliga frågor... hihi. Grattis till din award och jag håller med henne till fullo ang. din blgg! Ha det bra

Grodmamman sa...

Grattis till utmärkelsen!
Lycka till med pluggandet!
Kram

Lina sa...

Hej!
Grattis till utmärkelsen! Den var du väl värd! Kul att läsa svaren på utmaningen, nu känns de som om man känner dig ännu lite mer ;- )

Förstår att du har mycket på gång med pluggandet, familjen och allt fint du pysslar med hemma!!! Ska kika runt bland alla inlägg jag missat på sistone!

Kram, Lina

Sara sa...

Hejsan
Grattis till utmärkelsen. Jag gillar också kladdiga bakverk :-) Tävling hos mig!
Kram Sara

Hagbacken sa...

Oj här fanns det en hel del intressant läsning/bilder jag missat!

Stackars liten som blivit stungen,,och vad fitn skåpet blev målat!

Kram Linda