fredag 5 september 2008

Vitmålat skåp och FBI

Äntligen Fredag! Vad jag har längtat efter denna dag! Skolveckan har varit något utav det kämpigaste på länge. Nu ska jag vila upp mig lite, men får nog försöka ta mig igenom lite litteratur ändå under helgen.


Mitt skåp är iallafall färdigmålat och på plats!


Före:





Efter:




Tapetserade insidan av lådan i samma tapet som väggen...






Hittade den här sköna tröjan som jag gjorde till stora E när hon var liten. Tyckte den var lite rolig nu när jag hittade den att även lilla E fick bli en liten mini-agent ;)






Har fått en liten skyddsängel utsedd, Huset på landet tyckte jag behövde en nu när det är så mycket på gång i mitt liv. Tack vännen, det värmer!

Jag vill skicka den vidare till Aihythil, vet att även hon har mycket på gång just nu.

Nu blir det fredagsmys här, som hos många andra tror jag :)

11 kommentarer:

Frida sa...

Jösses viken skillnad,jättefint skåp passar ju super med de turkosa detaljerna!
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Anna sa...

fint det blev! du får komma hem hit och måla min brudkista som jag vill ha vit. ha en bra helg! kramar

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint skåpet blev. Passade jättebra med tapeten i. Känner med dig att det är mycket. Är själv helt slut, vad ska då du vara med småbarn. Blev lite bättre efter ett glas vin, *s*.
Ta det riktigt lugnt i helgen och sköt om dig!

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Grattis till skyddsängeln...fick också en och plötligt började det hände roligheter...hoppas du får samma tur!
Vad fint skåpet blev...gediget arbete...fint resultat!
Tänk om FBI bestod av sådana söta tjejer på minimotorcyklar...fast när jag tänker på dig är det inte FBI utan Arkiv X...
Önskar dig en härlig fredagskväll med mycket mys!
Kramar,
Bella

Isabelles moster sa...

Skåpet blev verkligen superfint!!
Det är så kul att se att när det blir så himla stor skillnad.
Jag förstår att du är helt slut nu efter första skolveckan var det va, eller var det andra??... Hur som helst så är det faktiskt en jätte omställning att helt plötsligt bara sitta hela dagarna och bara ta in en massa ny information... Vet att jag tyckte det med!! Men det går ju över som tur är!
Hoppas du får en bra helg!!
Kraaam C

Sara sa...

Hejsan
Skåpet blev ju jättefint och det passade så bra med tapeten inuti. Önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Anonym sa...

Skåpet blev sååå fint!
Du är verkligen duktig du!
Söt agent och att ni har två gör ju inget när de är så söta som dessa:)
Ha en bra helg!
Kram kram!
Huset på backen

Grodmamman sa...

Skåpet blev jätte fint! Mycket fint med tapeten inuti.
Förstår att det måste vara mycket första veckan i skolan. Försök att vila upp dig nu i helgen!
Kram

Södralycke sa...

Vad fint det blev, passade kanonbra i vitt :) Tack för awarden förresten!

Hoppas du har en bra helg, trots pluggande. Jag roar mig också med pluggande (i komination med jobb...)

Kram Johanna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Karro!

Supersött skåp med tapeten som pricken över i:)

Förstår att du är redigt trött, det är en enorm omställning att börja läsa!

Njut av helgen
Kram Annica

Anonym sa...

hej!
svar: det kostade inget alls, bara att välja 10 st . Ska nog göra några tavlor av några tror jag. Ha en bra söndag em. kram!