lördag 28 juni 2008

Girls night out...

Igår var det "girls night out". Jag, Sofie, Anna o Stina var först ute o åt god middag innan vi gick på bio för att se Sex and the city. Åh shit vad rolig den var, det var länge sedan jag skrattade så åt en film! En riktigt toppenkväll, mycket sex-snack sen i bilen påvägen hem, haha!


Även mina tjejer här hemma har underhållit pappa. Tror visst han var bjuden på kalas idag och visst blev han ursnygg!? *fniss*




Jajamen, en riktigt pingla.
Idag har vi även hunnit med barnfotografering och lite loppisbesök. Tänkte visa vad jag fyndade i morgon :)
Nu ska hela familjen ta o klämma sig ner i bubbelbadkaret och slappa lite. Kanske snaska lite på nått gott oxå. Riktigt lördagsmys.
Sen har det ramlat in flera utmärkelser och jag blir lika glad varje gång. Världens goaste tjejer! Så tack Frida, Lilla huset på berget och Dicksonska våningen, för att jag fanns i era tankar!
Puss!

7 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Härligt med lite tjejfniss! Låter som en helkväll!
Fin han blev - din make! Var han också nöjd med resultatet? Lite Sex and the City för honom också!

Ha en bra helg!
Kramar Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Härlig att ha lite kul med sina kompisar. Tjusig värre blev mannen. Det är kanske blivande frisörer dina tjejer.

Ha en riktigtr skön kväll.
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt med utmärkelser! Du är ju SÅ värd att få dem!!!

*Fniss* så snygg han blev maken din...en klar förbättring mot tidigare eller;) En liten fråga bara...ska han ha dem på jobbet oxå?!?

Kram Annica

Sara sa...

Hejsan
Vad mysigt med lite tjejsnack. Ska bli kul att se vad du köpt på loppis.
Kram Sara

Frida sa...

Sex and the City filmen ska jag se
nästa vecka den får man ju inte missa. Har en del avsnitt hemma. Varsågod, den är du värd! Tycker det är roligt att jag har träffat dig här.
Fin din man blev i håret. Min bror blev utsatt för samma sak när han var liten och jag ville leka frisör. Då kom han inte undan inte.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram frida

Mjuka sa...

HEj
Skall gå och se filmen i morgon med granntjejen som är 16. Kul!!! Mannen din blev väl för söt!!'Ha det gott
Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Pratade med din mamma igår, så nu väntar jag bara på att hon ska ringa så jag vet var jag ska betala in pengarna. Klart jag vill ha utflyktstips, och loppistips, fniss. Det som är klart är att vi ska en sväng till Olofström, High Chaparall och sjöfartsmuseumet i Kalmar ocj Karlskrona. Mina pojkar är superintresserade av gamla skepp, flyg, borgar och slott. Så det är det jag brukar få se på våra semestrar. Det blir nog en sväng till Öland också. Sist vi var ner besökte vi södra Öland, så nu blir det nog en sväng till den norra delen.

Ha en bra dag! Kram Ullis