torsdag 19 juni 2008

Nu drar vi söderut!

Idag bär det av söderut. Vi ska fira midsommar tillsammans med mor o far för en gångs skull. Vi tänkte stanna över ute i farmors stuga vid havet. Hon har ju träffat en karl o flyttat till Norrland så stugan fick pappa :) Ganska smidigt att vara där nu i sommar eftersom det är ganska nära till allt Karlskrona har att erbjuda. Så i år stannar vi där över helgen allihopa, kan behöva ta igen lite familjetid då pappa har det rätt jobbigt nu. *tänker på dig*


Men innan vi åker dit ska vi gå på Karlskronas årliga arrangemang, Lövmarknaden. Så vi tar en runda dit ikväll.




Emmys nya kläder från Me&I kom så lagom nu med, hon har längtat i flera dagar att få ta på sig de här färgglada setet! Så härligt!



Jag lite sugen på att måla om det här antikbetsade skåpet från IKEA, det känns så murrigt... Det får ju bli vitt då såklart! :) Det är det skåpet som står i köket under hyllorna jag satte upp igår...


Vad tycker ni?



Sen vill jag bara önska GLAD MIDSOMMAR till alla mina godingar! Speciellt till er som vi brukar fira med, hoppas vi kan se snart iallafall.


Kramar!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni få en riktig trevligt och mysigt nere i Karlskrona =)
Trevlig Midsommar!
Kram

Nicole sa...

Jag skulle nog måla! Har flera furuskåp själv som väntar på att få en omgång med målarpenseln!

Hoppas att ni får en riktigt skön midsommar!

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att ni får det riktigt bra i Karlskrona. Jag skulle nog måla skåpet. Det skulle passa jättebra i vitt.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Sara sa...

Hoppas att ni får en supertrevlig midsommar. Måla skåpet!
Kram Sara

Anonym sa...

Har bara varit i Karlskrona en gång och det var för ungefär två månader sedan...vilken stad...vilken atmosfär...sååå vackert med havet runt omkring! Jag önskar dig och de dina en underbar Midsommarafton, inskaffa energi för skåpet kommer att bli jättefint i vitt!
Kram,
Bella

Vecka - Vecka sa...

Jag tycker också att du ska måla skåpet! Blir säkert jätte fint!

Ha en riktigt skön midsommar!

Kram, Lotta

Helen sa...

Måla! Trevlig midsommarhelg:)

Södralycke sa...

Söta kläder! Hoppas ni får en skön midsommarhelg i Karlskrona, Kram Johanna

Anna sa...

Glad midsommar nu gumman! hoppas vi kan ses snart! och ja jag tycker du skall måla skåpet, var jätte fint med hyllan med!
många kramar anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Halloj!

Tror skåpet blir kanon i vitt. Själv skulle jag inte tveka en sekund;) fram med penseln nu bara...

Hoppas midsommar blir trevlig i farmors stuga!

Kram Annica

Mjuka sa...

Karlskrona som är en så mysig stad!! Förstår att du vill måla om skåpet, blir ljusare och lättare då. Kläderna fårn mea nd I är underbara. Handlar mycket till mina barn där, supernice!!
kramar Malin

Frida sa...

Hoppas ni får en trevlig midsommarhos dina föräldrar!
Kramar Frida

Hagbacken sa...

Åh vilket sött set hon ska ha på sig!

Jag tycker absolut du ska måla slåpet vitt, men sen är ju jag fanatiker av vita saker/möbler oxå...

Hoppas ni får det bra under helgen med familjen!

Kram Linda

svartataket sa...

Ja den skulle bli kanon i vitt!!
Ha en jätteskön midsommar helg!

KRAAM PÅ ER!