lördag 14 juni 2008

Triss i sjuklingar...

Men vad är det här?
Emmy har öroninflammation. Ella har ögoninfektion och jag har hals-feber-öroninflammation. Så vi har en riktig mys-helg här hemma, och visst är det väl så att man alltid trillar dit lagom tills helgen står inför dörren och man får åka aslångt för att ta sig till läkare och det kostar skjortan att bli undersökt. Ringde faktiskt jour nyss men blev nekad att komma dit, jag var ju inte döende. Så här sitter man nu, med öron som håller på att explodera och taggtråd i halsen. Känns som om jag sitter inuti en bubbla och hör knappt vad som händer runt omkring mig.
Får väl gå och sova igen och vänta på bättre tider.
Hoppas alla andra njuter av helgen!

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Usch och fy vilken helg ni har. Håller med dig om att sjuk ska man inte bli på helgen, för då måste man åka så långt. Nu får vi hoppas att ni bli piggare snart.

Krya på er! Kram Ullis

Anna sa...

usch låter jobbigt!
krya på er!
kram anna

Frida sa...

Det låter inte bra! Hoppas ni snart blir bätre. Du har en utmaning att hämta hos mig hoppas det kan pigga upp lite i alla fall.
Krya på er!
Kramar Frida

Helen sa...

Usch! Stackare. Hoppas det går relativt snabbt över...

Pixi sa...

Ohhhh!!J-a sjukvård rent ut sagt nuförtiden !!Hoppas ni får bättring snart,drick massa varmt te med honung,kan lindra lite grann o senega halstablett fr apoteket lindrar taggtråden !! krya på er nu !! Kraam!

Hagbacken sa...

Usch då...vad sjuka Ni är då...hoppas ni kryar på er snart!

Härliga bilder fr eran utflykt!

Kram Linda