torsdag 26 juni 2008

Min "nya" fåtölj

Förmiddagen tillbringade jag tillsammans med Sofie, Tina o ungarna för vår veckliga frukost/fika. Därefter blev det promenad med bebbarna, vädret var supergott idag! Mmmmm...sommarkänslan börjar så sakta krypa tillbaka :)

Idag har jag jobbat på med min fåtöj och yeeees, den e klar! Det svåra var egentligen att få nubben att fästa, hoppas det håller, man behöver ju kanske inte hoppa i den ;)

Jag blev riktigt nöjd, slipning o oljningen av träet gjorde oxå susen!

Remember...?

Nya kläder!


Se där, kanske mitt framtida yrke?

Kram!

18 kommentarer:

Södralycke sa...

Najs! Vilken förvandling!, ser ju riktigt proffsigt ut :)Då vet vi vem vi ska anlita ;)

Kram Johanna

Dicksonska våningen sa...

Oj, vad bra gjort! Hur lång tid tog det?
Du var verkligen duktig på detta! Fåtöljen blev jättesnygg!
Kram Annika

Helen sa...

Vilket snyggt resultat. Vad duktig du är.

Ullis/Leva på landet sa...

Va duktig du är som fick till det så bra. Vilken förvandling! Helt enormt.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Skitsnyggt ju! Det gick fort! Var det svårt? Hoppas inte ella hulligan biter sönder;) Skojar bara den är nog liiite svårare än lådan;).

Ha det gutt så ses vi imorgon!
Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men du, den blev ju KANONSNYGG!! Well done!

Kramar
Annica

Anna sa...

oj vilken skillnad och fint det blev, du är duktig du! syns imorgon puss!!

drömmen om vitt sa...

Sååå duktig du är, har försökt men nöjer mig med att klä om en stol.
Ha det gott!
Lotta:)

Anonym sa...

Hmmm, det där har jag provat på...inte lätt - det kanske är et framtida yrke för dig...det verkade gå snabbt och resultatet blev ju toppfint! Men jag tror att det är stor skillnad på att se ett barn födas fram i jämförelse med en fåtölj...så jag håller på barnmorskevalet som framtida yrke...
Ha en skön helg!
Kram,
Bella

eva sa...

hej! vilket jobb-ser verkligen fint ut nu/ kram evapinglan

Hagbacken sa...

Men se där...gud vad bra gjort! Det blev verkligen snyggt!

Skulle jag aaldrig klara själv!

Trevlig helg på dig!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

ja, det vete fasen...det är nåt med mig och lampor...jag har en tendens att aldrig hitta någon jag gillar...kanske är jag kräsen helt enkelt;) Ljuslyktor kan jag ju hitta hur många som helst:)

Kramkram
Annica

Elzie sa...

Jaså, här var en småländska till!! Och Klavreström av alla ställen *s*.
En sak har vi gemensam i alla fall och det är bröllopsdagen. Men jag var inte så otroligt fin som du!!!
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie

Elzie sa...

Vi gifte oss 24 maj 2003. Och jag bor i Rottne. Tyvärr har jag varit med många, många mer år än du *s*. Hade varit roligt att vara 24 igen, på ett vis.
/Elzie

Frida sa...

Hej!
Så fin stolen blev, tyget gjorde verkligen skillnad. Det gjorde du bra! Hoppas du får en härlig helg!
Kram Frida

Pixi sa...

OHHH vad snygg den blev,yes bli möbeltapetserare!(heter det så?).Hehe..nu fonns nya goda recept hos mej ,kika gärna in!Ha en underbar helg! Kraaam!=)

Dicksonska våningen sa...

Hej igen!
Ville bara önska en trevlig helg och tala om att jag har skickat en utmärkelse till dig! Finns på min blogg!
Kram Annika

Anonym sa...

Oj vilken förändringt, riktigt snyggt! Hälsningar Sandra