torsdag 24 juli 2008

Väntan är över!

I morgon har en film som jag väntat på i flera år premiär! Kan ni gissa vilken?
Ja, ni som känner mig kan väl lätt räkna ut att det är den nya X-files filmen jag pratar om;
I want to believe! Ojoj, vad snygga de är och var det inte en kyss jag såg där!? *fniss* I Sverige får vi vänta ända tills den 1:a augusti innan den har premiär och jag är redan uppbokad den dagen *s* Ska gå med en av mina bästa vänner, vi brukade titta på avsnitt efter avsnitt nätterna igenom under gymnasiet. Vi åkte till och med till London för att träffa Gillian (Scully) på en gala! Det var helt galet, men shit va kul vi hade. Det händer att vi tar en kväll och återupplever gamla minnen än idag :)


Snygga uppklistrade smile, haha! Gud vad vi ser ut!!!

För övrigt har vi tillbringar dagen vid sjön. Jag har badat två gånger! *rekord* Ikväll gick till lill-stranden och fikade kvällsmat och duschade av oss dagen. Älskar att duscha håret i sjön, mys!

Kram på er alla o glöm inte att boka in er den 1:a augusti! :)

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken skön dag. Vi har inte hunnit bada alls för vi har varit ute och ätit med min mamma som fyller år. Åh vilken lång väntan det blir för dig innan du får gå på premiären.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Hallå där...jag har massor av filmer som jag skulle vilja se...synd att det är så dyrt att gå på bio bara....

Tavlan blev jag förälskad i då jag såg den här hos DIG..hade aldrig sett den innan...så gissa om jag blev lycklig då jag sprang på den för endast en tjuga! Det står ingenting på min, tyvärr....

Vad härlig du är som bjuder på dig själv!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Haha så du är en sådan X-filesnörd du?! Kul att få veta lite mer om personen bakom bloggen:)... Själv kan jag faktiskt inte komma på en enda serie som jag följt som jag vill se som film (tror inte Ernst skulle gör sig som långfilm *asgarv*)

Njut av värmen och slå nytt badrekord i morgon;)

Stora kramen
Annica

Anonym sa...

Aaaahh!! Din galning!! Vad är det för bild du lagt ut på oss!!! ASG!!! Ja, det ska bli härligt att få kolla på lite nytt arkiv x!!! Fan, vi kommer hyperventilera jue... :P HAHAHAHA!!! Ah, va roligt det ska bli!!!

Sara sa...

Åh jag tycker x-files är så läskig :-) Jag är en riktig hare håller mig till romantiska komedier, ha ha.
Kram Sara

Dicksonska våningen sa...

Tänk att du var en sådan X-files-fantast! :) Då förstår jag att den dagen är uppbokad!

Roligt att du gillade rummet och sidobordet. Bordet hittade jag på en loppis och det var egentligen helt runt. Det kostade ca 100.- Brorsan hjälpte mig att såga av en del av bordsskivan och ett av de tre benen som fanns på det. Då fick det en så´n skön lutning mot väggen och ser nästan ut som det växer ut ur väggen. Det har målats vitt också.
På etikett "Hall" (tror jag att det finns en) finns bilder på bordet innan det målades. I lägenheten hade jag det i hallen nämligen. Du kanske minns?
Hoppas du får fler härliga bad-dagar!
Kram Annika